İ. ERDEM Et Al. , "Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Okur Özyeterlikleri ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki," International Journal of Language Academy , vol.5, no.34, pp.83-96, 2017
ERDEM, İ. Et Al. 2017. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Okur Özyeterlikleri ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki. International Journal of Language Academy , vol.5, no.34 , 83-96.
ERDEM, İ., ALTUNKAYA, H., & ATEŞ, A., (2017). Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Okur Özyeterlikleri ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki. International Journal of Language Academy , vol.5, no.34, 83-96.
ERDEM, İLHAN, HATİCE ALTUNKAYA, And AYŞE ATEŞ. "Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Okur Özyeterlikleri ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki," International Journal of Language Academy , vol.5, no.34, 83-96, 2017
ERDEM, İLHAN Et Al. "Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Okur Özyeterlikleri ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki." International Journal of Language Academy , vol.5, no.34, pp.83-96, 2017
ERDEM, İ. ALTUNKAYA, H. And ATEŞ, A. (2017) . "Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Okur Özyeterlikleri ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki." International Journal of Language Academy , vol.5, no.34, pp.83-96.
@article{article, author={İLHAN ERDEM Et Al. }, title={Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Okur Özyeterlikleri ile Okuduğunu Anlama Becerileri Arasındaki İlişki}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2017, pages={83-96} }