K. ÇATI, "Süpermarketlerin Tercih Edilmesinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.22, pp.150-168, 2007
ÇATI, K. 2007. Süpermarketlerin Tercih Edilmesinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.22 , 150-168.
ÇATI, K., (2007). Süpermarketlerin Tercih Edilmesinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.22, 150-168.
ÇATI, KAHRAMAN. "Süpermarketlerin Tercih Edilmesinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.22, 150-168, 2007
ÇATI, KAHRAMAN. "Süpermarketlerin Tercih Edilmesinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.22, pp.150-168, 2007
ÇATI, K. (2007) . "Süpermarketlerin Tercih Edilmesinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.22, pp.150-168.
@article{article, author={KAHRAMAN ÇATI}, title={Süpermarketlerin Tercih Edilmesinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2007, pages={150-168} }