E. BARUT And A. KUZU, "Türkiye ve İngiltere Bilişim Teknolojileri Öğretim Programlarının Amaç, Kazanım, Etkinlik, Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri Açısından Karşılaştırılması," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, pp.721-745, 2017
BARUT, E. And KUZU, A. 2017. Türkiye ve İngiltere Bilişim Teknolojileri Öğretim Programlarının Amaç, Kazanım, Etkinlik, Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri Açısından Karşılaştırılması. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2 , 721-745.
BARUT, E., & KUZU, A., (2017). Türkiye ve İngiltere Bilişim Teknolojileri Öğretim Programlarının Amaç, Kazanım, Etkinlik, Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri Açısından Karşılaştırılması. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, 721-745.
BARUT, ESRA, And ABDULLAH KUZU. "Türkiye ve İngiltere Bilişim Teknolojileri Öğretim Programlarının Amaç, Kazanım, Etkinlik, Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri Açısından Karşılaştırılması," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, 721-745, 2017
BARUT, ESRA B. And KUZU, ABDULLAH. "Türkiye ve İngiltere Bilişim Teknolojileri Öğretim Programlarının Amaç, Kazanım, Etkinlik, Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri Açısından Karşılaştırılması." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, pp.721-745, 2017
BARUT, E. And KUZU, A. (2017) . "Türkiye ve İngiltere Bilişim Teknolojileri Öğretim Programlarının Amaç, Kazanım, Etkinlik, Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri Açısından Karşılaştırılması." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.7, no.2, pp.721-745.
@article{article, author={ESRA BARUT TUĞTEKİN And author={ABDULLAH KUZU}, title={Türkiye ve İngiltere Bilişim Teknolojileri Öğretim Programlarının Amaç, Kazanım, Etkinlik, Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri Açısından Karşılaştırılması}, journal={Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={721-745} }