E. MERT, "Türkçe Öğretmen Adaylarının Dört Temel Dil Becerisine İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.27, pp.357-372, 2013
MERT, E. 2013. Türkçe Öğretmen Adaylarının Dört Temel Dil Becerisine İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.27 , 357-372.
MERT, E., (2013). Türkçe Öğretmen Adaylarının Dört Temel Dil Becerisine İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.27, 357-372.
MERT, ESRA. "Türkçe Öğretmen Adaylarının Dört Temel Dil Becerisine İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.27, 357-372, 2013
MERT, ESRA. "Türkçe Öğretmen Adaylarının Dört Temel Dil Becerisine İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.27, pp.357-372, 2013
MERT, E. (2013) . "Türkçe Öğretmen Adaylarının Dört Temel Dil Becerisine İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.27, pp.357-372.
@article{article, author={ESRA LÜLE}, title={Türkçe Öğretmen Adaylarının Dört Temel Dil Becerisine İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2013, pages={357-372} }