M. TÜRK, "Perakendeci İşletmelerde Personelin Davranışsal Özellikleri ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki," Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.10, no.1, pp.195-219, 2005
TÜRK, M. 2005. Perakendeci İşletmelerde Personelin Davranışsal Özellikleri ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki. Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.10, no.1 , 195-219.
TÜRK, M., (2005). Perakendeci İşletmelerde Personelin Davranışsal Özellikleri ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki. Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.10, no.1, 195-219.
TÜRK, MEVLÜT. "Perakendeci İşletmelerde Personelin Davranışsal Özellikleri ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki," Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.10, no.1, 195-219, 2005
TÜRK, MEVLÜT. "Perakendeci İşletmelerde Personelin Davranışsal Özellikleri ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki." Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.10, no.1, pp.195-219, 2005
TÜRK, M. (2005) . "Perakendeci İşletmelerde Personelin Davranışsal Özellikleri ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki." Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.10, no.1, pp.195-219.
@article{article, author={MEVLÜT TÜRK}, title={Perakendeci İşletmelerde Personelin Davranışsal Özellikleri ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki}, journal={Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=2005, pages={195-219} }