R. UÇAR, "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Olan Etkisi," DİNBİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞIRMA DERGİSİ , vol.15, no.3, pp.93-116, 2015
UÇAR, R. 2015. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Olan Etkisi. DİNBİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞIRMA DERGİSİ , vol.15, no.3 , 93-116.
UÇAR, R., (2015). İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Olan Etkisi. DİNBİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞIRMA DERGİSİ , vol.15, no.3, 93-116.
UÇAR, RECEP. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Olan Etkisi," DİNBİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞIRMA DERGİSİ , vol.15, no.3, 93-116, 2015
UÇAR, RECEP. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Olan Etkisi." DİNBİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞIRMA DERGİSİ , vol.15, no.3, pp.93-116, 2015
UÇAR, R. (2015) . "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Olan Etkisi." DİNBİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞIRMA DERGİSİ , vol.15, no.3, pp.93-116.
@article{article, author={RECEP UÇAR}, title={İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Arapça Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Olan Etkisi}, journal={DİNBİLİMLERİ AKADEMİK ARAŞIRMA DERGİSİ}, year=2015, pages={93-116} }