M. YURTÇU, "Üstün Yetenekli Çocukların Değerlendirilmesi," In İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çok Yönlü Desteklenmesi Etkinlik Örnekleri , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022, pp.267-303.
YURTÇU, M. Üstün Yetenekli Çocukların Değerlendirilmesi. 2022. In İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çok Yönlü Desteklenmesi Etkinlik Örnekleri , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 267-303.
YURTÇU, M., (2022). Üstün Yetenekli Çocukların Değerlendirilmesi. İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çok Yönlü Desteklenmesi Etkinlik Örnekleri (pp.267-303), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
YURTÇU, MELTEM. "Üstün Yetenekli Çocukların Değerlendirilmesi." In İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çok Yönlü Desteklenmesi Etkinlik Örnekleri , 267-303. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2022
YURTÇU, MELTEM. "Üstün Yetenekli Çocukların Değerlendirilmesi." İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çok Yönlü Desteklenmesi Etkinlik Örnekleri , Nobel Akademik Yayıncılık, 2022, pp.267-303.
YURTÇU, M. (2022) "Üstün Yetenekli Çocukların Değerlendirilmesi", İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çok Yönlü Desteklenmesi Etkinlik Örnekleri . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={MELTEM YURTÇU}, chaptertitle={Üstün Yetenekli Çocukların Değerlendirilmesi}, booktitle={ İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çok Yönlü Desteklenmesi Etkinlik Örnekleri}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2022} }