E. MERT, "Okul öncesi öğrencilerinin okul öncesi eğitim programındaki kavramlara ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla analizi (Yön mekân-konum duyu zıtlıklar).," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.69, pp.987-1005, 2020
MERT, E. 2020. Okul öncesi öğrencilerinin okul öncesi eğitim programındaki kavramlara ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla analizi (Yön mekân-konum duyu zıtlıklar).. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.69 , 987-1005.
MERT, E., (2020). Okul öncesi öğrencilerinin okul öncesi eğitim programındaki kavramlara ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla analizi (Yön mekân-konum duyu zıtlıklar).. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.69, 987-1005.
MERT, ESRA. "Okul öncesi öğrencilerinin okul öncesi eğitim programındaki kavramlara ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla analizi (Yön mekân-konum duyu zıtlıklar).," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.69, 987-1005, 2020
MERT, ESRA. "Okul öncesi öğrencilerinin okul öncesi eğitim programındaki kavramlara ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla analizi (Yön mekân-konum duyu zıtlıklar).." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.69, pp.987-1005, 2020
MERT, E. (2020) . "Okul öncesi öğrencilerinin okul öncesi eğitim programındaki kavramlara ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla analizi (Yön mekân-konum duyu zıtlıklar).." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.13, no.69, pp.987-1005.
@article{article, author={ESRA LÜLE}, title={Okul öncesi öğrencilerinin okul öncesi eğitim programındaki kavramlara ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla analizi (Yön mekân-konum duyu zıtlıklar).}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2020, pages={987-1005} }