B. DOĞAN KAHTALI And N. SİS, "TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AD DURUM EKLERİNİ VE İŞLEVLERİNİ BELİRLEYEBİLME DÜZEYLERİ," International Journal Of Turkish Literature Culture Education , vol.9, pp.1167-1179, 2020
DOĞAN KAHTALI, B. And SİS, N. 2020. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AD DURUM EKLERİNİ VE İŞLEVLERİNİ BELİRLEYEBİLME DÜZEYLERİ. International Journal Of Turkish Literature Culture Education , vol.9 , 1167-1179.
DOĞAN KAHTALI, B., & SİS, N., (2020). TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AD DURUM EKLERİNİ VE İŞLEVLERİNİ BELİRLEYEBİLME DÜZEYLERİ. International Journal Of Turkish Literature Culture Education , vol.9, 1167-1179.
DOĞAN KAHTALI, BAHAR, And NESRİN SİS. "TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AD DURUM EKLERİNİ VE İŞLEVLERİNİ BELİRLEYEBİLME DÜZEYLERİ," International Journal Of Turkish Literature Culture Education , vol.9, 1167-1179, 2020
DOĞAN KAHTALI, BAHAR D. And SİS, NESRİN. "TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AD DURUM EKLERİNİ VE İŞLEVLERİNİ BELİRLEYEBİLME DÜZEYLERİ." International Journal Of Turkish Literature Culture Education , vol.9, pp.1167-1179, 2020
DOĞAN KAHTALI, B. And SİS, N. (2020) . "TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AD DURUM EKLERİNİ VE İŞLEVLERİNİ BELİRLEYEBİLME DÜZEYLERİ." International Journal Of Turkish Literature Culture Education , vol.9, pp.1167-1179.
@article{article, author={BAHAR DOĞAN KAHTALI And author={NESRİN SİS}, title={TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AD DURUM EKLERİNİ VE İŞLEVLERİNİ BELİRLEYEBİLME DÜZEYLERİ}, journal={International Journal Of Turkish Literature Culture Education}, year=2020, pages={1167-1179} }