Y. GÖĞEBAKAN, "ALTERNATİF ÖGRENME MEKANLARI OLARAK MÜZELERİN EGİTİM ÖGRETİMDE KULLANILMASININ ÖNEMİ," ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.40, pp.9-41, 2018
GÖĞEBAKAN, Y. 2018. ALTERNATİF ÖGRENME MEKANLARI OLARAK MÜZELERİN EGİTİM ÖGRETİMDE KULLANILMASININ ÖNEMİ. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.40 , 9-41.
GÖĞEBAKAN, Y., (2018). ALTERNATİF ÖGRENME MEKANLARI OLARAK MÜZELERİN EGİTİM ÖGRETİMDE KULLANILMASININ ÖNEMİ. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.40, 9-41.
GÖĞEBAKAN, YÜKSEL. "ALTERNATİF ÖGRENME MEKANLARI OLARAK MÜZELERİN EGİTİM ÖGRETİMDE KULLANILMASININ ÖNEMİ," ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.40, 9-41, 2018
GÖĞEBAKAN, YÜKSEL. "ALTERNATİF ÖGRENME MEKANLARI OLARAK MÜZELERİN EGİTİM ÖGRETİMDE KULLANILMASININ ÖNEMİ." ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.40, pp.9-41, 2018
GÖĞEBAKAN, Y. (2018) . "ALTERNATİF ÖGRENME MEKANLARI OLARAK MÜZELERİN EGİTİM ÖGRETİMDE KULLANILMASININ ÖNEMİ." ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , no.40, pp.9-41.
@article{article, author={YÜKSEL GÖĞEBAKAN}, title={ALTERNATİF ÖGRENME MEKANLARI OLARAK MÜZELERİN EGİTİM ÖGRETİMDE KULLANILMASININ ÖNEMİ}, journal={ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ}, year=2018, pages={9-41} }