S. AKKAYA Et Al. , "Müze Eğitimi’nde Dijital Oyun Temelli Öğrenme: Dedektif Karagöz’ün Bursa Kent Müzesi Macerası," I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi , Ankara, Turkey, pp.36-37, 2021
AKKAYA, S. Et Al. 2021. Müze Eğitimi’nde Dijital Oyun Temelli Öğrenme: Dedektif Karagöz’ün Bursa Kent Müzesi Macerası. I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi , (Ankara, Turkey), 36-37.
AKKAYA, S., TOSİK, H., KUYUCAK, S., & GÜLER, S. N., (2021). Müze Eğitimi’nde Dijital Oyun Temelli Öğrenme: Dedektif Karagöz’ün Bursa Kent Müzesi Macerası . I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi (pp.36-37). Ankara, Turkey
AKKAYA, SÜMEYRA Et Al. "Müze Eğitimi’nde Dijital Oyun Temelli Öğrenme: Dedektif Karagöz’ün Bursa Kent Müzesi Macerası," I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Ankara, Turkey, 2021
AKKAYA, SÜMEYRA Et Al. "Müze Eğitimi’nde Dijital Oyun Temelli Öğrenme: Dedektif Karagöz’ün Bursa Kent Müzesi Macerası." I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi , Ankara, Turkey, pp.36-37, 2021
AKKAYA, S. Et Al. (2021) . "Müze Eğitimi’nde Dijital Oyun Temelli Öğrenme: Dedektif Karagöz’ün Bursa Kent Müzesi Macerası." I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi , Ankara, Turkey, pp.36-37.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SÜMEYRA AKKAYA Et Al. }, title={Müze Eğitimi’nde Dijital Oyun Temelli Öğrenme: Dedektif Karagöz’ün Bursa Kent Müzesi Macerası}, congress name={I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2021}, pages={36-37} }