M. KIRBAÇ Et Al. , "İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Anlayışlarının Öğrencilerin Öğrenme Süreçlerine Etkisi Hakkındaki Görüşleri," 3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies , 2019
KIRBAÇ, M. Et Al. 2019. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Anlayışlarının Öğrencilerin Öğrenme Süreçlerine Etkisi Hakkındaki Görüşleri. 3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies .
KIRBAÇ, M., Macit, E., & NACAR, S., (2019). İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Anlayışlarının Öğrencilerin Öğrenme Süreçlerine Etkisi Hakkındaki Görüşleri . 3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies
KIRBAÇ, Metin, Esra Macit, And SEMA NACAR. "İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Anlayışlarının Öğrencilerin Öğrenme Süreçlerine Etkisi Hakkındaki Görüşleri," 3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies, 2019
KIRBAÇ, Metin Et Al. "İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Anlayışlarının Öğrencilerin Öğrenme Süreçlerine Etkisi Hakkındaki Görüşleri." 3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies , 2019
KIRBAÇ, M. Macit, E. And NACAR, S. (2019) . "İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Anlayışlarının Öğrencilerin Öğrenme Süreçlerine Etkisi Hakkındaki Görüşleri." 3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies .
@conferencepaper{conferencepaper, author={Metin KIRBAÇ Et Al. }, title={İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Anlayışlarının Öğrencilerin Öğrenme Süreçlerine Etkisi Hakkındaki Görüşleri}, congress name={3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies}, city={}, country={}, year={2019}}