H. POLAT And F. B. EMRE, "Argümantasyon Yönteminin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi: Meta-Analiz Çalışması," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, pp.1624-1643, 2022
POLAT, H. And EMRE, F. B. 2022. Argümantasyon Yönteminin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi: Meta-Analiz Çalışması. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23 , 1624-1643.
POLAT, H., & EMRE, F. B., (2022). Argümantasyon Yönteminin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi: Meta-Analiz Çalışması. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, 1624-1643.
POLAT, HÜSEYİN, And FATMA BİLGE EMRE. "Argümantasyon Yönteminin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi: Meta-Analiz Çalışması," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, 1624-1643, 2022
POLAT, HÜSEYİN And EMRE, FATMA B. . "Argümantasyon Yönteminin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi: Meta-Analiz Çalışması." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, pp.1624-1643, 2022
POLAT, H. And EMRE, F. B. (2022) . "Argümantasyon Yönteminin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi: Meta-Analiz Çalışması." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.23, pp.1624-1643.
@article{article, author={HÜSEYİN POLAT And author={FATMA BİLGE EMRE}, title={Argümantasyon Yönteminin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi: Meta-Analiz Çalışması}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={1624-1643} }