T. Sağer Et Al. , "Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarında OBP ile Alan Puanları ve Sınav Başarı Durumları Arasındaki İlişkiler," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.7, no.24, pp.33-46, 2014
Sağer, T. Et Al. 2014. Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarında OBP ile Alan Puanları ve Sınav Başarı Durumları Arasındaki İlişkiler. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.7, no.24 , 33-46.
Sağer, T., Zahal, O., Gürpınar, E., & Özhan, U., (2014). Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarında OBP ile Alan Puanları ve Sınav Başarı Durumları Arasındaki İlişkiler. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.7, no.24, 33-46.
Sağer, Turan Et Al. "Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarında OBP ile Alan Puanları ve Sınav Başarı Durumları Arasındaki İlişkiler," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.7, no.24, 33-46, 2014
Sağer, Turan Et Al. "Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarında OBP ile Alan Puanları ve Sınav Başarı Durumları Arasındaki İlişkiler." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.7, no.24, pp.33-46, 2014
Sağer, T. Et Al. (2014) . "Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarında OBP ile Alan Puanları ve Sınav Başarı Durumları Arasındaki İlişkiler." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.7, no.24, pp.33-46.
@article{article, author={Turan Sağer Et Al. }, title={Müzik Öğretmenliği Programı Özel Yetenek Sınavlarında OBP ile Alan Puanları ve Sınav Başarı Durumları Arasındaki İlişkiler}, journal={THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES}, year=2014, pages={33-46} }