H. Kurnaz And N. Sis, "Okuma Stratejileri Okuduğunu Anlamanın Anlamlı Bir Yordayıcısı mıdır?," In Türkçenin Eğitim ve Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar , Ankara: Ankara Üniversitesi, 2020, pp.219-236.
Kurnaz, H. And Sis, N. Okuma Stratejileri Okuduğunu Anlamanın Anlamlı Bir Yordayıcısı mıdır?. 2020. In Türkçenin Eğitim ve Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar , Ankara Üniversitesi, Ankara, 219-236.
Kurnaz, H., & Sis, N., (2020). Okuma Stratejileri Okuduğunu Anlamanın Anlamlı Bir Yordayıcısı mıdır?. Türkçenin Eğitim ve Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar (pp.219-236), Ankara: Ankara Üniversitesi.
Kurnaz, HASAN, And NESRİN SİS. "Okuma Stratejileri Okuduğunu Anlamanın Anlamlı Bir Yordayıcısı mıdır?." In Türkçenin Eğitim ve Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar , 219-236. Ankara: Ankara Üniversitesi, 2020
Kurnaz, HASAN And Sis, NESRİN. "Okuma Stratejileri Okuduğunu Anlamanın Anlamlı Bir Yordayıcısı mıdır?." Türkçenin Eğitim ve Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar , Ankara Üniversitesi, 2020, pp.219-236.
Kurnaz, H. And Sis, N. (2020) "Okuma Stratejileri Okuduğunu Anlamanın Anlamlı Bir Yordayıcısı mıdır?", Türkçenin Eğitim ve Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar . Ankara: Ankara Üniversitesi.
@bookchapter{bookchapter, author ={HASAN KURNAZ And author ={NESRİN SİS}, chaptertitle={Okuma Stratejileri Okuduğunu Anlamanın Anlamlı Bir Yordayıcısı mıdır?}, booktitle={ Türkçenin Eğitim ve Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar}, publisher={Ankara Üniversitesi}, city={Ankara},year={2020} }