H. C. ÇELİK Et Al. , "Matematik dersi ölçme alanında oluşturmacı öğrenme yaklaşımının akademik başarı ve akademik benlik algısına etkisi," International Engineering, Science and Education Conference , vol.1, Diyarbakır, Turkey, pp.44-59, 2016
ÇELİK, H. C. Et Al. 2016. Matematik dersi ölçme alanında oluşturmacı öğrenme yaklaşımının akademik başarı ve akademik benlik algısına etkisi. International Engineering, Science and Education Conference , (Diyarbakır, Turkey), 44-59.
ÇELİK, H. C., İLHAN, A., & POÇAN, S., (2016). Matematik dersi ölçme alanında oluşturmacı öğrenme yaklaşımının akademik başarı ve akademik benlik algısına etkisi . International Engineering, Science and Education Conference (pp.44-59). Diyarbakır, Turkey
ÇELİK, HALİL, AZİZ İLHAN, And SERDAL POÇAN. "Matematik dersi ölçme alanında oluşturmacı öğrenme yaklaşımının akademik başarı ve akademik benlik algısına etkisi," International Engineering, Science and Education Conference, Diyarbakır, Turkey, 2016
ÇELİK, HALİL C. Et Al. "Matematik dersi ölçme alanında oluşturmacı öğrenme yaklaşımının akademik başarı ve akademik benlik algısına etkisi." International Engineering, Science and Education Conference , Diyarbakır, Turkey, pp.44-59, 2016
ÇELİK, H. C. İLHAN, A. And POÇAN, S. (2016) . "Matematik dersi ölçme alanında oluşturmacı öğrenme yaklaşımının akademik başarı ve akademik benlik algısına etkisi." International Engineering, Science and Education Conference , Diyarbakır, Turkey, pp.44-59.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HALİL COŞKUN ÇELİK Et Al. }, title={Matematik dersi ölçme alanında oluşturmacı öğrenme yaklaşımının akademik başarı ve akademik benlik algısına etkisi}, congress name={International Engineering, Science and Education Conference}, city={Diyarbakır}, country={Turkey}, year={2016}, pages={44-59} }