Ö. Kılınç, "Türkiye’nin En Değerli Markalarının Kurumsal İletişim Stratejileri," 17th International Communication in the Millennium Symposium , pp.141-150, 2020
Kılınç, Ö. 2020. Türkiye’nin En Değerli Markalarının Kurumsal İletişim Stratejileri. 17th International Communication in the Millennium Symposium , 141-150.
Kılınç, Ö., (2020). Türkiye’nin En Değerli Markalarının Kurumsal İletişim Stratejileri . 17th International Communication in the Millennium Symposium (pp.141-150).
Kılınç, ÖZGÜR. "Türkiye’nin En Değerli Markalarının Kurumsal İletişim Stratejileri," 17th International Communication in the Millennium Symposium, 2020
Kılınç, ÖZGÜR. "Türkiye’nin En Değerli Markalarının Kurumsal İletişim Stratejileri." 17th International Communication in the Millennium Symposium , pp.141-150, 2020
Kılınç, Ö. (2020) . "Türkiye’nin En Değerli Markalarının Kurumsal İletişim Stratejileri." 17th International Communication in the Millennium Symposium , pp.141-150.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZGÜR KILINÇ}, title={Türkiye’nin En Değerli Markalarının Kurumsal İletişim Stratejileri}, congress name={17th International Communication in the Millennium Symposium}, city={}, country={}, year={2020}, pages={141-150} }