Ö. Kılınç Et Al. , " Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme," Intermedia International E-Journal , vol.5, no.9, pp.184-196, 2018
Kılınç, Ö. Et Al. 2018. Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme. Intermedia International E-Journal , vol.5, no.9 , 184-196.
Kılınç, Ö., Arıcı, A., & Bayçu, S., (2018). Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme. Intermedia International E-Journal , vol.5, no.9, 184-196.
Kılınç, ÖZGÜR, Ali Arıcı, And Sevil Bayçu. " Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme," Intermedia International E-Journal , vol.5, no.9, 184-196, 2018
Kılınç, ÖZGÜR Et Al. " Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme." Intermedia International E-Journal , vol.5, no.9, pp.184-196, 2018
Kılınç, Ö. Arıcı, A. And Bayçu, S. (2018) . " Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme." Intermedia International E-Journal , vol.5, no.9, pp.184-196.
@article{article, author={ÖZGÜR KILINÇ Et Al. }, title={ Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme}, journal={Intermedia International E-Journal}, year=2018, pages={184-196} }