İ. ALKAN And N. BAYRİ, "Ortaokul Öğrencilerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ile Üstbiliş Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.801-812, 2020
ALKAN, İ. And BAYRİ, N. 2020. Ortaokul Öğrencilerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ile Üstbiliş Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2 , 801-812.
ALKAN, İ., & BAYRİ, N., (2020). Ortaokul Öğrencilerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ile Üstbiliş Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, 801-812.
ALKAN, İCLAL, And NEVZAT BAYRİ. "Ortaokul Öğrencilerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ile Üstbiliş Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, 801-812, 2020
ALKAN, İCLAL A. And BAYRİ, NEVZAT. "Ortaokul Öğrencilerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ile Üstbiliş Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.801-812, 2020
ALKAN, İ. And BAYRİ, N. (2020) . "Ortaokul Öğrencilerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ile Üstbiliş Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, no.2, pp.801-812.
@article{article, author={İCLAL ALKAN SUCU And author={NEVZAT BAYRİ}, title={Ortaokul Öğrencilerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları ile Üstbiliş Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={801-812} }