A. ÇEKİÇ AKYOL And N. YILMAZ, "TÜRKIYEDE KÜRESEL MARKALARIN REKLAM DILI," SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) , vol.6, no.57, pp.943-960, 2020
ÇEKİÇ AKYOL, A. And YILMAZ, N. 2020. TÜRKIYEDE KÜRESEL MARKALARIN REKLAM DILI. SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) , vol.6, no.57 , 943-960.
ÇEKİÇ AKYOL, A., & YILMAZ, N., (2020). TÜRKIYEDE KÜRESEL MARKALARIN REKLAM DILI. SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) , vol.6, no.57, 943-960.
ÇEKİÇ AKYOL, AYÇA, And NURCAN YILMAZ. "TÜRKIYEDE KÜRESEL MARKALARIN REKLAM DILI," SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) , vol.6, no.57, 943-960, 2020
ÇEKİÇ AKYOL, AYÇA Ç. And YILMAZ, NURCAN. "TÜRKIYEDE KÜRESEL MARKALARIN REKLAM DILI." SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) , vol.6, no.57, pp.943-960, 2020
ÇEKİÇ AKYOL, A. And YILMAZ, N. (2020) . "TÜRKIYEDE KÜRESEL MARKALARIN REKLAM DILI." SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) , vol.6, no.57, pp.943-960.
@article{article, author={AYÇA ÇEKİÇ AKYOL And author={NURCAN YILMAZ}, title={TÜRKIYEDE KÜRESEL MARKALARIN REKLAM DILI}, journal={SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal)}, year=2020, pages={943-960} }