İ. ALKAN And M. S. KÖKSAL, "Özel Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumları ile Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, Turkey, pp.194, 2018
ALKAN, İ. And KÖKSAL, M. S. 2018. Özel Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumları ile Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Nevşehir, Turkey), 194.
ALKAN, İ., & KÖKSAL, M. S., (2018). Özel Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumları ile Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.194). Nevşehir, Turkey
ALKAN, İCLAL, And MUSTAFA SERDAR KÖKSAL. "Özel Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumları ile Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 2018
ALKAN, İCLAL And KÖKSAL, MUSTAFA S. . "Özel Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumları ile Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, Turkey, pp.194, 2018
ALKAN, İ. And KÖKSAL, M. S. (2018) . "Özel Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumları ile Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , Nevşehir, Turkey, p.194.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İCLAL ALKAN And author={MUSTAFA SERDAR KÖKSAL}, title={Özel Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumları ile Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, congress name={X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Nevşehir}, country={Turkey}, year={2018}, pages={194} }