H. İ. YAZGAN Et Al. , "Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi," C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.1, 2014
YAZGAN, H. İ. Et Al. 2014. Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi. C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.1 .
YAZGAN, H. İ., KETHÜDA, Ö., & ÇATI, K., (2014). Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi. C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.1.
YAZGAN, HALİL, ÖNDER KETHÜDA, And KAHRAMAN ÇATI. "Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi," C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.1, 2014
YAZGAN, HALİL İ. Et Al. "Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi." C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.1, 2014
YAZGAN, H. İ. KETHÜDA, Ö. And ÇATI, K. (2014) . "Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi." C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.1.
@article{article, author={HALİL İBRAHİM YAZGAN Et Al. }, title={Tüketici Temelli Marka Değerinin Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi}, journal={C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2014}