A. Arıcı Et Al. , "Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları," Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , vol.30, pp.91-115, 2019
Arıcı, A. Et Al. 2019. Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları. Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , vol.30 , 91-115.
Arıcı, A., KILINÇ, Ö., & Bayçu, S., (2019). Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları. Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , vol.30, 91-115.
Arıcı, Ali, ÖZGÜR KILINÇ, And Sevil Bayçu. "Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları," Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , vol.30, 91-115, 2019
Arıcı, Ali Et Al. "Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları." Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , vol.30, pp.91-115, 2019
Arıcı, A. KILINÇ, Ö. And Bayçu, S. (2019) . "Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları." Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , vol.30, pp.91-115.
@article{article, author={Ali Arıcı Et Al. }, title={Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları}, journal={Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi}, year=2019, pages={91-115} }