İ. ALKAN Et Al. , "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mitoz ve Mayoz Bölünmeye İlişkin Kavram Yanılgılarının Model Oluşturma Yaklaşımıyla Belirlenmesi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.2, pp.121-135, 2016
ALKAN, İ. Et Al. 2016. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mitoz ve Mayoz Bölünmeye İlişkin Kavram Yanılgılarının Model Oluşturma Yaklaşımıyla Belirlenmesi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.2 , 121-135.
ALKAN, İ., AKKAYA, G., & KÖKSAL, M. S., (2016). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mitoz ve Mayoz Bölünmeye İlişkin Kavram Yanılgılarının Model Oluşturma Yaklaşımıyla Belirlenmesi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.2, 121-135.
ALKAN, İCLAL, GAMZE AKKAYA, And MUSTAFA SERDAR KÖKSAL. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mitoz ve Mayoz Bölünmeye İlişkin Kavram Yanılgılarının Model Oluşturma Yaklaşımıyla Belirlenmesi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.2, 121-135, 2016
ALKAN, İCLAL Et Al. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mitoz ve Mayoz Bölünmeye İlişkin Kavram Yanılgılarının Model Oluşturma Yaklaşımıyla Belirlenmesi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.2, pp.121-135, 2016
ALKAN, İ. AKKAYA, G. And KÖKSAL, M. S. (2016) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mitoz ve Mayoz Bölünmeye İlişkin Kavram Yanılgılarının Model Oluşturma Yaklaşımıyla Belirlenmesi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.2, pp.121-135.
@article{article, author={İCLAL ALKAN Et Al. }, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mitoz ve Mayoz Bölünmeye İlişkin Kavram Yanılgılarının Model Oluşturma Yaklaşımıyla Belirlenmesi}, journal={Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={121-135} }