K. ÇATI Et Al. , "Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği," Çukurova Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.1, pp.429-446, 2010
ÇATI, K. Et Al. 2010. Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği. Çukurova Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.1 , 429-446.
ÇATI, K., KOÇOĞLU, C. M., & GELİBOLU, L., (2010). Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği. Çukurova Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.1, 429-446.
ÇATI, KAHRAMAN, CENK MURAT KOÇOĞLU, And LEVENT GELİBOLU. "Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği," Çukurova Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.1, 429-446, 2010
ÇATI, KAHRAMAN Et Al. "Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği." Çukurova Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.1, pp.429-446, 2010
ÇATI, K. KOÇOĞLU, C. M. And GELİBOLU, L. (2010) . "Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği." Çukurova Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.1, pp.429-446.
@article{article, author={KAHRAMAN ÇATI Et Al. }, title={Müşteri Beklentileri İle Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki Beş Yıldızlı Bir Otel Örneği}, journal={Çukurova Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2010, pages={429-446} }