A. YILMAZ, "TOGG Reklam Stratejisi: Tüketici İçgörüsünden TV Reklamı Öngörüsüne Bir Ampirik Araştırma," Türkiye Medya Akademisi Dergisi , vol.3, no.5, pp.216-257, 2023
YILMAZ, A. 2023. TOGG Reklam Stratejisi: Tüketici İçgörüsünden TV Reklamı Öngörüsüne Bir Ampirik Araştırma. Türkiye Medya Akademisi Dergisi , vol.3, no.5 , 216-257.
YILMAZ, A., (2023). TOGG Reklam Stratejisi: Tüketici İçgörüsünden TV Reklamı Öngörüsüne Bir Ampirik Araştırma. Türkiye Medya Akademisi Dergisi , vol.3, no.5, 216-257.
YILMAZ, ALPER. "TOGG Reklam Stratejisi: Tüketici İçgörüsünden TV Reklamı Öngörüsüne Bir Ampirik Araştırma," Türkiye Medya Akademisi Dergisi , vol.3, no.5, 216-257, 2023
YILMAZ, ALPER. "TOGG Reklam Stratejisi: Tüketici İçgörüsünden TV Reklamı Öngörüsüne Bir Ampirik Araştırma." Türkiye Medya Akademisi Dergisi , vol.3, no.5, pp.216-257, 2023
YILMAZ, A. (2023) . "TOGG Reklam Stratejisi: Tüketici İçgörüsünden TV Reklamı Öngörüsüne Bir Ampirik Araştırma." Türkiye Medya Akademisi Dergisi , vol.3, no.5, pp.216-257.
@article{article, author={ALPER YILMAZ}, title={TOGG Reklam Stratejisi: Tüketici İçgörüsünden TV Reklamı Öngörüsüne Bir Ampirik Araştırma}, journal={Türkiye Medya Akademisi Dergisi}, year=2023, pages={216-257} }