A. ÇEKİÇ AKYOL And M. AKYOL, "Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu," In İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme , Ankara: Ütopya Yayınları, 2012, pp.234-267.
ÇEKİÇ AKYOL, A. And AKYOL, M. Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu. 2012. In İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme , Ütopya Yayınları, Ankara, 234-267.
ÇEKİÇ AKYOL, A., & AKYOL, M., (2012). Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu. İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme (pp.234-267), Ankara: Ütopya Yayınları.
ÇEKİÇ AKYOL, AYÇA, And MEVLÜT AKYOL. "Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu." In İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme , 234-267. Ankara: Ütopya Yayınları, 2012
ÇEKİÇ AKYOL, AYÇA Ç. And AKYOL, MEVLÜT. "Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu." İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme , Ütopya Yayınları, 2012, pp.234-267.
ÇEKİÇ AKYOL, A. And AKYOL, M. (2012) "Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu", İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme . Ankara: Ütopya Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={AYÇA ÇEKİÇ AKYOL And author ={MEVLÜT AKYOL}, chaptertitle={Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu}, booktitle={ İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme}, publisher={Ütopya Yayınları}, city={Ankara},year={2012} }