E. Ersoy, "Tüketim Aynasında Göze Yansıyan Sembolik ve Seyirlik Kimlikler”," JOURNAL OF ECONOMY CULTURE AND SOCIETY , no.49, pp.47-74, 2014
Ersoy, E. 2014. Tüketim Aynasında Göze Yansıyan Sembolik ve Seyirlik Kimlikler”. JOURNAL OF ECONOMY CULTURE AND SOCIETY , no.49 , 47-74.
Ersoy, E., (2014). Tüketim Aynasında Göze Yansıyan Sembolik ve Seyirlik Kimlikler”. JOURNAL OF ECONOMY CULTURE AND SOCIETY , no.49, 47-74.
Ersoy, ERSAN. "Tüketim Aynasında Göze Yansıyan Sembolik ve Seyirlik Kimlikler”," JOURNAL OF ECONOMY CULTURE AND SOCIETY , no.49, 47-74, 2014
Ersoy, ERSAN. "Tüketim Aynasında Göze Yansıyan Sembolik ve Seyirlik Kimlikler”." JOURNAL OF ECONOMY CULTURE AND SOCIETY , no.49, pp.47-74, 2014
Ersoy, E. (2014) . "Tüketim Aynasında Göze Yansıyan Sembolik ve Seyirlik Kimlikler”." JOURNAL OF ECONOMY CULTURE AND SOCIETY , no.49, pp.47-74.
@article{article, author={ERSAN ERSOY}, title={Tüketim Aynasında Göze Yansıyan Sembolik ve Seyirlik Kimlikler”}, journal={JOURNAL OF ECONOMY CULTURE AND SOCIETY}, year=2014, pages={47-74} }