M. TÜRK And B. Helvacı, "Kişiliğin İşletmelerde İçsel ve Dışsal Müşteri İlişkileri Açısından Önemi," In Örgütsel Davranış Boyutlarından Seçmeler , Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2005, pp.85-125.
TÜRK, M. And Helvacı, B. Kişiliğin İşletmelerde İçsel ve Dışsal Müşteri İlişkileri Açısından Önemi. 2005. In Örgütsel Davranış Boyutlarından Seçmeler , Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 85-125.
TÜRK, M., & Helvacı, B., (2005). Kişiliğin İşletmelerde İçsel ve Dışsal Müşteri İlişkileri Açısından Önemi. Örgütsel Davranış Boyutlarından Seçmeler (pp.85-125), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
TÜRK, MEVLÜT, And Bülent Helvacı. "Kişiliğin İşletmelerde İçsel ve Dışsal Müşteri İlişkileri Açısından Önemi." In Örgütsel Davranış Boyutlarından Seçmeler , 85-125. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2005
TÜRK, MEVLÜT And Helvacı, Bülent. "Kişiliğin İşletmelerde İçsel ve Dışsal Müşteri İlişkileri Açısından Önemi." Örgütsel Davranış Boyutlarından Seçmeler , Nobel Yayın Dağıtım, 2005, pp.85-125.
TÜRK, M. And Helvacı, B. (2005) "Kişiliğin İşletmelerde İçsel ve Dışsal Müşteri İlişkileri Açısından Önemi", Örgütsel Davranış Boyutlarından Seçmeler . Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEVLÜT TÜRK And author ={Bülent Helvacı}, chaptertitle={Kişiliğin İşletmelerde İçsel ve Dışsal Müşteri İlişkileri Açısından Önemi}, booktitle={ Örgütsel Davranış Boyutlarından Seçmeler}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Ankara},year={2005} }