S. DOĞMAZ TUNALI, "RAFT Stratejisi Öğretiminin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.54, pp.1498-1516, 2022
DOĞMAZ TUNALI, S. 2022. RAFT Stratejisi Öğretiminin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.54 , 1498-1516.
DOĞMAZ TUNALI, S., (2022). RAFT Stratejisi Öğretiminin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.54, 1498-1516.
DOĞMAZ TUNALI, SILA. "RAFT Stratejisi Öğretiminin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.54, 1498-1516, 2022
DOĞMAZ TUNALI, SILA D. . "RAFT Stratejisi Öğretiminin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.54, pp.1498-1516, 2022
DOĞMAZ TUNALI, S. (2022) . "RAFT Stratejisi Öğretiminin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.54, pp.1498-1516.
@article{article, author={SILA DOĞMAZ TUNALI}, title={RAFT Stratejisi Öğretiminin Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={1498-1516} }