Y. GÖĞEBAKAN, "İlköğretim Okullarında Dört Basamaklı Resim Eleştiri Yöntemi(Henri Matisse’in “Ressamın Ailesi” Adlı Resmi Örneği)," İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.2, pp.89-106, 2014
GÖĞEBAKAN, Y. 2014. İlköğretim Okullarında Dört Basamaklı Resim Eleştiri Yöntemi(Henri Matisse’in “Ressamın Ailesi” Adlı Resmi Örneği). İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.2 , 89-106.
GÖĞEBAKAN, Y., (2014). İlköğretim Okullarında Dört Basamaklı Resim Eleştiri Yöntemi(Henri Matisse’in “Ressamın Ailesi” Adlı Resmi Örneği). İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.2, 89-106.
GÖĞEBAKAN, YÜKSEL. "İlköğretim Okullarında Dört Basamaklı Resim Eleştiri Yöntemi(Henri Matisse’in “Ressamın Ailesi” Adlı Resmi Örneği)," İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.2, 89-106, 2014
GÖĞEBAKAN, YÜKSEL. "İlköğretim Okullarında Dört Basamaklı Resim Eleştiri Yöntemi(Henri Matisse’in “Ressamın Ailesi” Adlı Resmi Örneği)." İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.2, pp.89-106, 2014
GÖĞEBAKAN, Y. (2014) . "İlköğretim Okullarında Dört Basamaklı Resim Eleştiri Yöntemi(Henri Matisse’in “Ressamın Ailesi” Adlı Resmi Örneği)." İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.2, pp.89-106.
@article{article, author={YÜKSEL GÖĞEBAKAN}, title={İlköğretim Okullarında Dört Basamaklı Resim Eleştiri Yöntemi(Henri Matisse’in “Ressamın Ailesi” Adlı Resmi Örneği)}, journal={İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={89-106} }