E. MERT, "Okul Öncesi Öğretmenler ve Öğretmen Adaylarının “Çocuk” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi.," Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies , vol.13, no.63, pp.987-1005, 2021
MERT, E. 2021. Okul Öncesi Öğretmenler ve Öğretmen Adaylarının “Çocuk” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi.. Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies , vol.13, no.63 , 987-1005.
MERT, E., (2021). Okul Öncesi Öğretmenler ve Öğretmen Adaylarının “Çocuk” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi.. Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies , vol.13, no.63, 987-1005.
MERT, ESRA. "Okul Öncesi Öğretmenler ve Öğretmen Adaylarının “Çocuk” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi.," Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies , vol.13, no.63, 987-1005, 2021
MERT, ESRA. "Okul Öncesi Öğretmenler ve Öğretmen Adaylarının “Çocuk” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi.." Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies , vol.13, no.63, pp.987-1005, 2021
MERT, E. (2021) . "Okul Öncesi Öğretmenler ve Öğretmen Adaylarının “Çocuk” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi.." Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies , vol.13, no.63, pp.987-1005.
@article{article, author={ESRA LÜLE}, title={Okul Öncesi Öğretmenler ve Öğretmen Adaylarının “Çocuk” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla Analizi.}, journal={Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2021, pages={987-1005} }