Ş. Kartal And R. Özbek, "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Etkileri," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, pp.796-820, 2017
Kartal, Ş. And Özbek, R. 2017. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Etkileri. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2 , 796-820.
Kartal, Ş., & Özbek, R., (2017). İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Etkileri. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, 796-820.
Kartal, Şefik, And RAMAZAN ÖZBEK. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Etkileri," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, 796-820, 2017
Kartal, Şefik And Özbek, RAMAZAN. "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Etkileri." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, pp.796-820, 2017
Kartal, Ş. And Özbek, R. (2017) . "İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Etkileri." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, no.2, pp.796-820.
@article{article, author={Şefik Kartal And author={RAMAZAN ÖZBEK}, title={İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarına ve Başarılarına Etkileri}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={796-820} }