H. AYDEMİR Et Al. , "Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.24, no.4, pp.1881-1896, 2016
AYDEMİR, H. Et Al. 2016. Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.24, no.4 , 1881-1896.
AYDEMİR, H., KOÇOĞLU, E., & Karalı, Y., (2016). Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.24, no.4, 1881-1896.
AYDEMİR, HASAN, EROL KOÇOĞLU, And YALÇIN KARALI. "Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.24, no.4, 1881-1896, 2016
AYDEMİR, HASAN Et Al. "Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.24, no.4, pp.1881-1896, 2016
AYDEMİR, H. KOÇOĞLU, E. And Karalı, Y. (2016) . "Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.24, no.4, pp.1881-1896.
@article{article, author={HASAN AYDEMİR Et Al. }, title={Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2016, pages={1881-1896} }