Ö. KILINÇ, "Kurumsal Sosyal Medya İçeriklerinin Kullanım Biçimleri: Katkı ve Tüketim Boyutuna Yönelik Bir Araştırma," 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi , pp.1527-1538, 2019
KILINÇ, Ö. 2019. Kurumsal Sosyal Medya İçeriklerinin Kullanım Biçimleri: Katkı ve Tüketim Boyutuna Yönelik Bir Araştırma. 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi , 1527-1538.
KILINÇ, Ö., (2019). Kurumsal Sosyal Medya İçeriklerinin Kullanım Biçimleri: Katkı ve Tüketim Boyutuna Yönelik Bir Araştırma . 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi (pp.1527-1538).
KILINÇ, ÖZGÜR. "Kurumsal Sosyal Medya İçeriklerinin Kullanım Biçimleri: Katkı ve Tüketim Boyutuna Yönelik Bir Araştırma," 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, 2019
KILINÇ, ÖZGÜR. "Kurumsal Sosyal Medya İçeriklerinin Kullanım Biçimleri: Katkı ve Tüketim Boyutuna Yönelik Bir Araştırma." 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi , pp.1527-1538, 2019
KILINÇ, Ö. (2019) . "Kurumsal Sosyal Medya İçeriklerinin Kullanım Biçimleri: Katkı ve Tüketim Boyutuna Yönelik Bir Araştırma." 1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi , pp.1527-1538.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZGÜR KILINÇ}, title={Kurumsal Sosyal Medya İçeriklerinin Kullanım Biçimleri: Katkı ve Tüketim Boyutuna Yönelik Bir Araştırma}, congress name={1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi}, city={}, country={}, year={2019}, pages={1527-1538} }