S. Aktı Aslan And E. İZCİ, "Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, pp.33, 2017
Aktı Aslan, S. And İZCİ, E. 2017. Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18 , 33.
Aktı Aslan, S., & İZCİ, E., (2017). Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, 33.
Aktı Aslan, Seda, And EYÜP İZCİ. "Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, 33, 2017
Aktı Aslan, Seda A. And İZCİ, EYÜP. "Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, pp.33, 2017
Aktı Aslan, S. And İZCİ, E. (2017) . "Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, p.33.
@article{article, author={Seda Aktı Aslan And author={EYÜP İZCİ}, title={Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={33} }