Y. TOK And M. SAĞLAM, "Erken Çocukluk Dönemi Problem Çözme Becerilerine Yönelik Yapılan Eğitimsel Uygulamaların Etkililiği: Bir Meta-analiz Çalışması," milli eğitim dergisi , vol.52, no.237, pp.9-32, 2023
TOK, Y. And SAĞLAM, M. 2023. Erken Çocukluk Dönemi Problem Çözme Becerilerine Yönelik Yapılan Eğitimsel Uygulamaların Etkililiği: Bir Meta-analiz Çalışması. milli eğitim dergisi , vol.52, no.237 , 9-32.
TOK, Y., & SAĞLAM, M., (2023). Erken Çocukluk Dönemi Problem Çözme Becerilerine Yönelik Yapılan Eğitimsel Uygulamaların Etkililiği: Bir Meta-analiz Çalışması. milli eğitim dergisi , vol.52, no.237, 9-32.
TOK, YASİN, And MEHMET SAĞLAM. "Erken Çocukluk Dönemi Problem Çözme Becerilerine Yönelik Yapılan Eğitimsel Uygulamaların Etkililiği: Bir Meta-analiz Çalışması," milli eğitim dergisi , vol.52, no.237, 9-32, 2023
TOK, YASİN And SAĞLAM, MEHMET. "Erken Çocukluk Dönemi Problem Çözme Becerilerine Yönelik Yapılan Eğitimsel Uygulamaların Etkililiği: Bir Meta-analiz Çalışması." milli eğitim dergisi , vol.52, no.237, pp.9-32, 2023
TOK, Y. And SAĞLAM, M. (2023) . "Erken Çocukluk Dönemi Problem Çözme Becerilerine Yönelik Yapılan Eğitimsel Uygulamaların Etkililiği: Bir Meta-analiz Çalışması." milli eğitim dergisi , vol.52, no.237, pp.9-32.
@article{article, author={YASİN TOK And author={MEHMET SAĞLAM}, title={Erken Çocukluk Dönemi Problem Çözme Becerilerine Yönelik Yapılan Eğitimsel Uygulamaların Etkililiği: Bir Meta-analiz Çalışması}, journal={milli eğitim dergisi}, year=2023, pages={9-32} }