A. YILMAZ, "Reklam ve Sinir Bilim İlişkiselliği: Nöropazarlama Üzerine Teorik Bir Çalışma," Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.3, pp.63-79, 2019
YILMAZ, A. 2019. Reklam ve Sinir Bilim İlişkiselliği: Nöropazarlama Üzerine Teorik Bir Çalışma. Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.3 , 63-79.
YILMAZ, A., (2019). Reklam ve Sinir Bilim İlişkiselliği: Nöropazarlama Üzerine Teorik Bir Çalışma. Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.3, 63-79.
YILMAZ, ALPER. "Reklam ve Sinir Bilim İlişkiselliği: Nöropazarlama Üzerine Teorik Bir Çalışma," Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.3, 63-79, 2019
YILMAZ, ALPER. "Reklam ve Sinir Bilim İlişkiselliği: Nöropazarlama Üzerine Teorik Bir Çalışma." Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.3, pp.63-79, 2019
YILMAZ, A. (2019) . "Reklam ve Sinir Bilim İlişkiselliği: Nöropazarlama Üzerine Teorik Bir Çalışma." Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , vol.2, no.3, pp.63-79.
@article{article, author={ALPER YILMAZ}, title={Reklam ve Sinir Bilim İlişkiselliği: Nöropazarlama Üzerine Teorik Bir Çalışma}, journal={Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={63-79} }