Y. GÖĞEBAKAN, "Alternatif Öğrenme Mekanları Olarak Müzelerin Eğitim-Öğretimde Kullanılmasının Önemi," Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , no.40, pp.21-36, 2018
GÖĞEBAKAN, Y. 2018. Alternatif Öğrenme Mekanları Olarak Müzelerin Eğitim-Öğretimde Kullanılmasının Önemi. Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , no.40 , 21-36.
GÖĞEBAKAN, Y., (2018). Alternatif Öğrenme Mekanları Olarak Müzelerin Eğitim-Öğretimde Kullanılmasının Önemi. Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , no.40, 21-36.
GÖĞEBAKAN, YÜKSEL. "Alternatif Öğrenme Mekanları Olarak Müzelerin Eğitim-Öğretimde Kullanılmasının Önemi," Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , no.40, 21-36, 2018
GÖĞEBAKAN, YÜKSEL. "Alternatif Öğrenme Mekanları Olarak Müzelerin Eğitim-Öğretimde Kullanılmasının Önemi." Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , no.40, pp.21-36, 2018
GÖĞEBAKAN, Y. (2018) . "Alternatif Öğrenme Mekanları Olarak Müzelerin Eğitim-Öğretimde Kullanılmasının Önemi." Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi , no.40, pp.21-36.
@article{article, author={YÜKSEL GÖĞEBAKAN}, title={Alternatif Öğrenme Mekanları Olarak Müzelerin Eğitim-Öğretimde Kullanılmasının Önemi}, journal={Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi}, year=2018, pages={21-36} }