B. Kasa Ayten And M. S. Kıran, "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Beceri Düzeyleri ile Okuduğunu Anlama Başarı Durumları Arasındaki İlişki," In Türkçe Eğitimi ve Türk Edebiyatı Araştırmaları , Çanakkale: Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, 2020, pp.197-264.
Kasa Ayten, B. And Kıran, M. S. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Beceri Düzeyleri ile Okuduğunu Anlama Başarı Durumları Arasındaki İlişki. 2020. In Türkçe Eğitimi ve Türk Edebiyatı Araştırmaları , Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, Çanakkale, 197-264.
Kasa Ayten, B., & Kıran, M. S., (2020). İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Beceri Düzeyleri ile Okuduğunu Anlama Başarı Durumları Arasındaki İlişki. Türkçe Eğitimi ve Türk Edebiyatı Araştırmaları (pp.197-264), Çanakkale: Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım.
Kasa Ayten, BAŞAK, And Mehtap Songül Kıran. "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Beceri Düzeyleri ile Okuduğunu Anlama Başarı Durumları Arasındaki İlişki." In Türkçe Eğitimi ve Türk Edebiyatı Araştırmaları , 197-264. Çanakkale: Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, 2020
Kasa Ayten, BAŞAK K. And Kıran, Mehtap S. . "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Beceri Düzeyleri ile Okuduğunu Anlama Başarı Durumları Arasındaki İlişki." Türkçe Eğitimi ve Türk Edebiyatı Araştırmaları , Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım, 2020, pp.197-264.
Kasa Ayten, B. And Kıran, M. S. (2020) "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Beceri Düzeyleri ile Okuduğunu Anlama Başarı Durumları Arasındaki İlişki", Türkçe Eğitimi ve Türk Edebiyatı Araştırmaları . Çanakkale: Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={BAŞAK KASA AYTEN And author ={Mehtap Songül Kıran}, chaptertitle={İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Beceri Düzeyleri ile Okuduğunu Anlama Başarı Durumları Arasındaki İlişki}, booktitle={ Türkçe Eğitimi ve Türk Edebiyatı Araştırmaları}, publisher={Paradigma Akademi Basın Yayın Dağıtım}, city={Çanakkale},year={2020} }