A. YILMAZ, "Yeni Bir Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Gerçek-Zamanlı Pazarlama: Otomobil Markalarının Geleceğe Dönüş Günü Sosyal Medya Pratikleri," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.4, pp.423-446, 2018
YILMAZ, A. 2018. Yeni Bir Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Gerçek-Zamanlı Pazarlama: Otomobil Markalarının Geleceğe Dönüş Günü Sosyal Medya Pratikleri. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.4 , 423-446.
YILMAZ, A., (2018). Yeni Bir Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Gerçek-Zamanlı Pazarlama: Otomobil Markalarının Geleceğe Dönüş Günü Sosyal Medya Pratikleri. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.4, 423-446.
YILMAZ, ALPER. "Yeni Bir Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Gerçek-Zamanlı Pazarlama: Otomobil Markalarının Geleceğe Dönüş Günü Sosyal Medya Pratikleri," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.4, 423-446, 2018
YILMAZ, ALPER. "Yeni Bir Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Gerçek-Zamanlı Pazarlama: Otomobil Markalarının Geleceğe Dönüş Günü Sosyal Medya Pratikleri." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.4, pp.423-446, 2018
YILMAZ, A. (2018) . "Yeni Bir Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Gerçek-Zamanlı Pazarlama: Otomobil Markalarının Geleceğe Dönüş Günü Sosyal Medya Pratikleri." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.4, pp.423-446.
@article{article, author={ALPER YILMAZ}, title={Yeni Bir Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Gerçek-Zamanlı Pazarlama: Otomobil Markalarının Geleceğe Dönüş Günü Sosyal Medya Pratikleri}, journal={JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION}, year=2018, pages={423-446} }