M. B. YILMAZ And M. BABACAN, "24 HAZİRAN 2018 CUMHURBAŞKANLIĞI VEMİLLETVEKİLLİĞİ GENEL SEÇİMLERİNDEBAŞKAN ADAYLARININ SOSYAL MEDYAKULLANIM PRATİKLERİ: TWİTTER ÖRNEĞİ," In Dijital Kültür ve Sosyal Medya Okumaları , İstanbul: Hiper Yayın, 2020, pp.247-268.
YILMAZ, M. B. And BABACAN, M. 24 HAZİRAN 2018 CUMHURBAŞKANLIĞI VEMİLLETVEKİLLİĞİ GENEL SEÇİMLERİNDEBAŞKAN ADAYLARININ SOSYAL MEDYAKULLANIM PRATİKLERİ: TWİTTER ÖRNEĞİ. 2020. In Dijital Kültür ve Sosyal Medya Okumaları , Hiper Yayın, İstanbul, 247-268.
YILMAZ, M. B., & BABACAN, M., (2020). 24 HAZİRAN 2018 CUMHURBAŞKANLIĞI VEMİLLETVEKİLLİĞİ GENEL SEÇİMLERİNDEBAŞKAN ADAYLARININ SOSYAL MEDYAKULLANIM PRATİKLERİ: TWİTTER ÖRNEĞİ. Dijital Kültür ve Sosyal Medya Okumaları (pp.247-268), İstanbul: Hiper Yayın.
YILMAZ, MEHMET, And Mehmet BABACAN. "24 HAZİRAN 2018 CUMHURBAŞKANLIĞI VEMİLLETVEKİLLİĞİ GENEL SEÇİMLERİNDEBAŞKAN ADAYLARININ SOSYAL MEDYAKULLANIM PRATİKLERİ: TWİTTER ÖRNEĞİ." In Dijital Kültür ve Sosyal Medya Okumaları , 247-268. İstanbul: Hiper Yayın, 2020
YILMAZ, MEHMET B. And BABACAN, Mehmet. "24 HAZİRAN 2018 CUMHURBAŞKANLIĞI VEMİLLETVEKİLLİĞİ GENEL SEÇİMLERİNDEBAŞKAN ADAYLARININ SOSYAL MEDYAKULLANIM PRATİKLERİ: TWİTTER ÖRNEĞİ." Dijital Kültür ve Sosyal Medya Okumaları , Hiper Yayın, 2020, pp.247-268.
YILMAZ, M. B. And BABACAN, M. (2020) "24 HAZİRAN 2018 CUMHURBAŞKANLIĞI VEMİLLETVEKİLLİĞİ GENEL SEÇİMLERİNDEBAŞKAN ADAYLARININ SOSYAL MEDYAKULLANIM PRATİKLERİ: TWİTTER ÖRNEĞİ", Dijital Kültür ve Sosyal Medya Okumaları . İstanbul: Hiper Yayın.
@bookchapter{bookchapter, author ={MEHMET BARIŞ YILMAZ And author ={Mehmet BABACAN}, chaptertitle={24 HAZİRAN 2018 CUMHURBAŞKANLIĞI VEMİLLETVEKİLLİĞİ GENEL SEÇİMLERİNDEBAŞKAN ADAYLARININ SOSYAL MEDYAKULLANIM PRATİKLERİ: TWİTTER ÖRNEĞİ}, booktitle={ Dijital Kültür ve Sosyal Medya Okumaları}, publisher={Hiper Yayın}, city={İstanbul},year={2020} }