B. Öztürk, "SOSYAL MEDYA OKURYAZARLIĞI BAĞLAMINDA TÜKETİM MOBBİNGİ: SQUID GAME," In GLOBAL EKRAN VE KÜLTÜR , İstanbul: KRİTER, 2022, pp.1-33.
Öztürk, B. SOSYAL MEDYA OKURYAZARLIĞI BAĞLAMINDA TÜKETİM MOBBİNGİ: SQUID GAME. 2022. In GLOBAL EKRAN VE KÜLTÜR , KRİTER, İstanbul, 1-33.
Öztürk, B., (2022). SOSYAL MEDYA OKURYAZARLIĞI BAĞLAMINDA TÜKETİM MOBBİNGİ: SQUID GAME. GLOBAL EKRAN VE KÜLTÜR (pp.1-33), İstanbul: KRİTER.
Öztürk, BAHAR. "SOSYAL MEDYA OKURYAZARLIĞI BAĞLAMINDA TÜKETİM MOBBİNGİ: SQUID GAME." In GLOBAL EKRAN VE KÜLTÜR , 1-33. İstanbul: KRİTER, 2022
Öztürk, BAHAR. "SOSYAL MEDYA OKURYAZARLIĞI BAĞLAMINDA TÜKETİM MOBBİNGİ: SQUID GAME." GLOBAL EKRAN VE KÜLTÜR , KRİTER, 2022, pp.1-33.
Öztürk, B. (2022) "SOSYAL MEDYA OKURYAZARLIĞI BAĞLAMINDA TÜKETİM MOBBİNGİ: SQUID GAME", GLOBAL EKRAN VE KÜLTÜR . İstanbul: KRİTER.
@bookchapter{bookchapter, author ={BAHAR ÖZTÜRK}, chaptertitle={SOSYAL MEDYA OKURYAZARLIĞI BAĞLAMINDA TÜKETİM MOBBİNGİ: SQUID GAME}, booktitle={ GLOBAL EKRAN VE KÜLTÜR }, publisher={KRİTER}, city={İstanbul},year={2022} }