Y. KARALI And H. AYDEMİR, "İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE VE MATEMATİĞE KARŞI TUTUMA ETKİSİ," Tarih Okulu Dergisi , pp.2582-2606, 2020
KARALI, Y. And AYDEMİR, H. 2020. İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE VE MATEMATİĞE KARŞI TUTUMA ETKİSİ. Tarih Okulu Dergisi , 2582-2606.
KARALI, Y., & AYDEMİR, H., (2020). İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE VE MATEMATİĞE KARŞI TUTUMA ETKİSİ. Tarih Okulu Dergisi , 2582-2606.
KARALI, YALÇIN, And HASAN AYDEMİR. "İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE VE MATEMATİĞE KARŞI TUTUMA ETKİSİ," Tarih Okulu Dergisi , 2582-2606, 2020
KARALI, YALÇIN And AYDEMİR, HASAN. "İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE VE MATEMATİĞE KARŞI TUTUMA ETKİSİ." Tarih Okulu Dergisi , pp.2582-2606, 2020
KARALI, Y. And AYDEMİR, H. (2020) . "İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE VE MATEMATİĞE KARŞI TUTUMA ETKİSİ." Tarih Okulu Dergisi , pp.2582-2606.
@article{article, author={YALÇIN KARALI And author={HASAN AYDEMİR}, title={İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN İLKOKUL MATEMATİK DERSİNE VE MATEMATİĞE KARŞI TUTUMA ETKİSİ}, journal={Tarih Okulu Dergisi}, year=2020, pages={2582-2606} }