Ö. F. Derindağ, "Kurumsal İletişim ve Sosyal Medyanın Uluslararası Ticarette İtibar Yönetimine Etkisi," In Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim , Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2020, pp.200-224.
Derindağ, Ö. F. Kurumsal İletişim ve Sosyal Medyanın Uluslararası Ticarette İtibar Yönetimine Etkisi. 2020. In Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim , Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 200-224.
Derindağ, Ö. F., (2020). Kurumsal İletişim ve Sosyal Medyanın Uluslararası Ticarette İtibar Yönetimine Etkisi. Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim (pp.200-224), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
Derindağ, ÖMER. "Kurumsal İletişim ve Sosyal Medyanın Uluslararası Ticarette İtibar Yönetimine Etkisi." In Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim , 200-224. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2020
Derindağ, ÖMER F. . "Kurumsal İletişim ve Sosyal Medyanın Uluslararası Ticarette İtibar Yönetimine Etkisi." Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim , Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2020, pp.200-224.
Derindağ, Ö. F. (2020) "Kurumsal İletişim ve Sosyal Medyanın Uluslararası Ticarette İtibar Yönetimine Etkisi", Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim . Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÖMER FARUK DERİNDAĞ}, chaptertitle={Kurumsal İletişim ve Sosyal Medyanın Uluslararası Ticarette İtibar Yönetimine Etkisi}, booktitle={ Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim}, publisher={Anadolu Üniversitesi Yayınları}, city={Eskişehir},year={2020} }