H. BİNBAŞIOĞLU And M. TÜRK, "Y Kuşağının Yiyecek-İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi," Turizm Akademik Dergisi , vol.5, no.1, pp.221-237, 2018
BİNBAŞIOĞLU, H. And TÜRK, M. 2018. Y Kuşağının Yiyecek-İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi. Turizm Akademik Dergisi , vol.5, no.1 , 221-237.
BİNBAŞIOĞLU, H., & TÜRK, M., (2018). Y Kuşağının Yiyecek-İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi. Turizm Akademik Dergisi , vol.5, no.1, 221-237.
BİNBAŞIOĞLU, HULİSİ, And MEVLÜT TÜRK. "Y Kuşağının Yiyecek-İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi," Turizm Akademik Dergisi , vol.5, no.1, 221-237, 2018
BİNBAŞIOĞLU, HULİSİ And TÜRK, MEVLÜT. "Y Kuşağının Yiyecek-İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi." Turizm Akademik Dergisi , vol.5, no.1, pp.221-237, 2018
BİNBAŞIOĞLU, H. And TÜRK, M. (2018) . "Y Kuşağının Yiyecek-İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi." Turizm Akademik Dergisi , vol.5, no.1, pp.221-237.
@article{article, author={HULİSİ BİNBAŞIOĞLU And author={MEVLÜT TÜRK}, title={Y Kuşağının Yiyecek-İçecek İşletmesi Tercihlerinde Sosyal Medyanın Etkisi}, journal={Turizm Akademik Dergisi}, year=2018, pages={221-237} }