A. YILMAZ Et Al. , "Etnosentrizm ve Tüketici İlişkiselliği: Yerli Otomobil Satın Alma Niyetinin Öngörüsü," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.15, no.1, pp.110-141, 2022
YILMAZ, A. Et Al. 2022. Etnosentrizm ve Tüketici İlişkiselliği: Yerli Otomobil Satın Alma Niyetinin Öngörüsü. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.15, no.1 , 110-141.
YILMAZ, A., ULAŞ, M., & YEŞİL, A., (2022). Etnosentrizm ve Tüketici İlişkiselliği: Yerli Otomobil Satın Alma Niyetinin Öngörüsü. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.15, no.1, 110-141.
YILMAZ, ALPER, MEHMET ULAŞ, And ABUZER YEŞİL. "Etnosentrizm ve Tüketici İlişkiselliği: Yerli Otomobil Satın Alma Niyetinin Öngörüsü," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.15, no.1, 110-141, 2022
YILMAZ, ALPER Et Al. "Etnosentrizm ve Tüketici İlişkiselliği: Yerli Otomobil Satın Alma Niyetinin Öngörüsü." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.15, no.1, pp.110-141, 2022
YILMAZ, A. ULAŞ, M. And YEŞİL, A. (2022) . "Etnosentrizm ve Tüketici İlişkiselliği: Yerli Otomobil Satın Alma Niyetinin Öngörüsü." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.15, no.1, pp.110-141.
@article{article, author={ALPER YILMAZ Et Al. }, title={Etnosentrizm ve Tüketici İlişkiselliği: Yerli Otomobil Satın Alma Niyetinin Öngörüsü}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2022, pages={110-141} }