Ü. ŞENTÜRK, "Tüketim Toplumu Bağlamında Boş Zamanların Kurumsallaştırıldığı Bir Mekân: Alışveriş Merkezleri (AVM)," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , no.13, pp.63-78, 2012
ŞENTÜRK, Ü. 2012. Tüketim Toplumu Bağlamında Boş Zamanların Kurumsallaştırıldığı Bir Mekân: Alışveriş Merkezleri (AVM). Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , no.13 , 63-78.
ŞENTÜRK, Ü., (2012). Tüketim Toplumu Bağlamında Boş Zamanların Kurumsallaştırıldığı Bir Mekân: Alışveriş Merkezleri (AVM). Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , no.13, 63-78.
ŞENTÜRK, ÜNAL. "Tüketim Toplumu Bağlamında Boş Zamanların Kurumsallaştırıldığı Bir Mekân: Alışveriş Merkezleri (AVM)," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , no.13, 63-78, 2012
ŞENTÜRK, ÜNAL. "Tüketim Toplumu Bağlamında Boş Zamanların Kurumsallaştırıldığı Bir Mekân: Alışveriş Merkezleri (AVM)." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , no.13, pp.63-78, 2012
ŞENTÜRK, Ü. (2012) . "Tüketim Toplumu Bağlamında Boş Zamanların Kurumsallaştırıldığı Bir Mekân: Alışveriş Merkezleri (AVM)." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , no.13, pp.63-78.
@article{article, author={ÜNAL ŞENTÜRK}, title={Tüketim Toplumu Bağlamında Boş Zamanların Kurumsallaştırıldığı Bir Mekân: Alışveriş Merkezleri (AVM)}, journal={Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü}, year=2012, pages={63-78} }