Eğitim Bilgileri
2004 - 2011
2004 - 2011Doktora
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr), Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Yüksek Lisans
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli), Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Reklam mesajlarında bilgilendirici içerik: Dergi reklamları üzerine bir içerik analizi
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr)
2004
2004Yüksek Lisans
Gazete Reklamlarının Nitel Ve Nicel Özellikleri: Otomotiv Reklamları Üzerine İçerik Analizi
Selçuk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç.Dr.
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2011 - 2018
2011 - 2018Yrd.Doç.Dr.
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2004 - 2011
2004 - 2011Araştırma Görevlisi
Selçuk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorMevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2018 - 2022
2018 - 2022Bölüm Başkanı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2018 - 2022
2018 - 2022Fakülte Kurulu Üyesi
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2014 - 2022
2014 - 2022Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Fırat Ortak)
2014 - 2016
2014 - 2016Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Tezli) (Fırat Üniv. Ortak)
2013 - 2016
2013 - 2016Program Koordinatörü
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2012 - 2016
2012 - 2016Bölüm Başkanı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2011 - 2016
2011 - 2016Bölüm Başkanı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2014
2014Yüksek Lisans
Yeşil reklam uygulamaları: Televizyon ve dergi reklamları üzerine bir analiz
Çekiç Akyol A. (Danışman)
Ö.KILINÇ(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Badem N., ÇEKİÇ AKYOL A.
Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları dergisi , cilt.4, sa.6, ss.52-66, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023X VE Z KUŞAĞININ TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Toka N., ÇEKİÇ AKYOL A.
Yeni Yüzyılda İletişim Çalışmaları Dergisi , cilt.4, sa.6, ss.96-110, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022TELEVİZYON REKLAMLARINDA LÜKS TÜKETİM ÜRÜNLERİNİN SUNUMU ÜZERİNE BİR ANALİZ
FİŞENKÇİ S., ÇEKİÇ AKYOL A.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.366-391, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
2020TÜRKIYEDE KÜRESEL MARKALARIN REKLAM DILI
ÇEKİÇ AKYOL A., YILMAZ N.
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal) , cilt.6, sa.57, ss.943-960, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Toplumsal Rollerdeki Çatışmanın Televizyon Reklamlarında Kullanımı: Gelin-Kaynana Çatışmasının Reklamlardaki Sunumu Üzerine Bir Değerlendirme
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KILINÇ Ö.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.131-154, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Kurumsal Yeşil İmajın Kurumsal Web Sitelerinde Aktarımı: Arçelik ve Bosch Örneği
Altuğ T., ÇEKİÇ AKYOL A.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.194-212, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017DETERMINATION OF APPROACHES OF TEACHERS TO INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES: IMPLEMENTATION OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL TO MALATYA, DARENDE
AKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A., ÖLÇER A. G.
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.13, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016The use of the social media as a marketing communication tool in European airports Case study of Facebook
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.
Journal of Tourism Theory and Research , cilt.2, sa.2, ss.82-106, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Avrupa Havalimanlarında Sosyal Medyanın Pazarlama İletişimi Aracı Olarak Kullanımı Facebook Örneği The Use of Social Media as a Marketing Communication Tool in European Airports Case Study of Facebook
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.
Journal of Tourism Theory and Research , cilt.2, sa.2, ss.82-106, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016TÜRK TELEVİZYON REKLAMLARINDA HAYVAN KULLANIMI
ÇEKİÇ AKYOL A.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.15, sa.57, ss.332-351, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Product Placement Practices In Independent and Box Office Films in Turkey
ÇEKİÇ AKYOL A., KURUCA Y.
International Journal of Social Sciences and Education Researc , cilt.1, sa.1, ss.316-334, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014ENVIRONMENTAL CLAIMS IN THE MAGAZINE ADVERTISEMENTS A CONTENT ANALYSIS OF EKO IQ MAGAZINE Dergi Reklamlarında Çevreci İddialar Eko Iq Dergisine Yönelik Bir Içerik Analizi
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.
Journal of Turkish Studies , cilt.9, ss.327, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., YILMAZ A.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ , cilt.8, sa.2, ss.119-131, 2014 (Hakemli Dergi)
2010
2010Yeni Reklam Aracı Oyunreklam ın Advergame Çocuk Üzerindeki Etkisi
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., AKTAŞ H.
E-Journal of New World Sciences Academy , cilt.5, sa.4, ss.652-672, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009Gazete Reklamlarının Nitel ve Nicel Özellikleri Otomotiv Reklamları Üzerine İçerik Analizi
ÇEKİÇ AKYOL A.
SELCUK UNIVERSITY JOURNAL OF FACULTY OF LETTERS , sa.21, ss.1-27, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2022
2022Sosyal Medya Bağımlılığının Akademik Erteleme Davranışı Üzerindeki Etkisi: İnönü Üniversitesi Örneği /
Türkmen G. N., ÇEKİÇ AKYOL A.
19th International Symposium, Communication in the Millenium, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2022
2022
2022TÜRKİYE’DE HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Badem N., ÇEKİÇ AKYOL A.
Yeni Yüzyılda İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022
2022
2022X VE Z KUŞAĞININ TÜKETİM DAVRANIŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Toka N., ÇEKİÇ AKYOL A.
Yeni Yüzyılda İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022
2021
2021Online Satın Alma Üzerine Bir Araştırma
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö., AKYOL M.
18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021
2020
2020FİJİTAL PAZARLAMA KAPSAMINDA ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKİÇEREN REKLAM ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ
ÇEKİÇ AKYOL A., ERSÖZ F. T.
7. Uluslararasıİletişim GünleriDijital Çağda İletişim EğitimiSempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, ss.59-69
2019
2019TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA INSTAGRAM’IN ROLÜÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÇEKİÇ AKYOL A., Göktaş E.
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1367-1382
2019
2019EĞİTİM KURUMLARININ KURUMSAL İLETİŞİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI DOĞA KOLEJİ VE BAHÇEŞEHİR KOLEJİ INSTAGRAM HESAPLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Kırteke S., ÇEKİÇ AKYOL A.
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1546-1562
2018
2018FİRMALARIN 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNDE YAYINLADIKLARI REKLAMLARININ PAZARLAMA İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA İÇERİK ANALİZİ
GÜNAY N., ÇEKİÇ AKYOL A.
I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018
2018
2018ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İLGİLERİ DOĞRULTUSUNDA INSTAGRAM KULLANIM MOTİVASYONLARI: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ÖRNEĞİ’
ÇEKİÇ AKYOL A., GÜNAY N.
I. ATLAS DERGİSİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018
2018
2018Türkiye’xxde Küresel Markaların Reklam Dili
ÇEKİÇ AKYOL A., GÜNAY N.
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018
2018
2018Reklamda Sanat
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
2. Uluslarası Sanat, Estetik Sempozyumu ve Sergisi, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018
2017
2017TOPLUMSAL ROLLERDEKİ ÇATIŞMANIN TELEVİZYON REKLAMLARINDA KULLANIMI:GELİN-KAYNANA ÇEKİŞMESİ ÜZERİNE BİR ANALİZ
ÇEKİÇ AKYOL A., ÖZCAN S.
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
2017
2017POLITICAL ADVERTISEMENT AND 2017 TURKISH CONSTUTIONAL REFERENDUM: AN ANALYSIS OF YES/ NO CAMPAIGNS’ TV ADVERTISEMENTS
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGINGWORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017
2017
2017DETERMINING TEACHERS’ APPROACHES TO INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES: APPLICATION OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL IN DARENDE, MALATYA/ ÖĞRETMENLERİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE YAKLAŞIMLARININ BELİRLENMESİ: TEKNOLOJİ KABUL MODELİNİN MALATYA, DARENDE’DE UYGULANMASI
AKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A.
3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGINGWORLD AND SOCIAL RESEARCH, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017
2016
2016Türkiye deki Valiliklerin Halkla İlişkiler Çalışmalarında Sosyal Medya Kullanımının Facebook Üzerinden İncelenmesi
ÇEKİÇ AKYOL A., ÇAKI C., GAZİ M. A.
1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.209-221
2016
2016THE USE OF THE SOCIAL MEDIA AS A COMMUNICATION TOOL IN EUROPEAN AIRPORTS CASE STUDY OF FACEBOOK
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., ÇAKI C.
2nd International Conference on Tourism: Theory, Current Issues and Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016
2015
2015ANIMAL USE IN TURKISH TELEVISION ADVERTISING
ÇEKİÇ AKYOL A.
2015 WEI International Academic Conference, Barcelona, İspanya, 18 Ocak 2015 - 21 Ocak 2016
2015
2015ANALYSING of PRODUCT PLACEMENT in TURKISH CINEMA FROM the DIFFERENTIATION of ART MOVIE and POPULAR MOVIE
ÇEKİÇ AKYOL A., KURUCA Y., AKYOL M.
International Conference on Social Sciences and Education Research, 29 - 31 Ekim 2015
2014
2014Greenwashing Deceptive Green Advertising Practices
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.
International Symposium “Communication in the Millenium” in corporation with University of Texas at Austin (USA), Anadolu University (Turkey), Istanbul University (Turkey). ESKİŞEHİR, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014
2015
2015ANALYSING of PRODUCT PLACEMENT in TURKISH CINEMA FROM the DIFFERENTIATION of ART MOVIE and POPULAR MOVIE TÜRK SİNEMASINDA SANAT FİLMİ VE POPÜLER FİLM AYRIMINDA ÜRÜN YERLEŞTİRME UYGULAMASININ İNCELENMESİ
ÇEKİÇ AKYOL A., KURUCA Y., AKYOL M.
International Conference on Social Sciencesand Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ocak 2015
2014
2014Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili Facebook Üzerine Bir İnceleme
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KURUCA Y.
I. Uluslararası Yeni Medya Ve Kadın Sempozyumu, UŞAK ÜNİVERSİTESİ, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014
2013
2013Environmental Claims in Magazine Advertisements: A Content Analysis of EKO IQ Magazine
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.
International Journal of Arts and Sciences, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013
2013
2013YENİ MEDYA ARAÇLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM OTOMOBİL MARKALARININ SOSYAL MEDYA KULLANIMLARIÜZERİNE BİR İNCELEME
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., YILMAZ A.
Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013, ss.541-556
2012
2012Online Alışveriş Alışkanlıkları ile Tüketicinin Değişen Yaşamına Bakış Sanal Mağaza Kullanım Alışkanlıklarına Yönelik Bir Araştırma
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
II. Uluslararası İletişim Sempozyumu, Bishkek, Kırgızistan, 2 - 04 Mayıs 2012, cilt.157, ss.978-995
2012
2012DEMOKRASİNİN E DÖNÜŞÜMÜ
BABACAN M. E., AKYOL M., TOPBAŞ H., ÇEKİÇ AKYOL A.
TURGUT ÖZAL ULUSLARARASI EKONOMİ VE SİYASET KONGRESİ II, Malatya, Türkiye, 12 - 20 Nisan 2012, ss.650-667
2012
2012Demokrasinin E Dönüşümü Küresel Değişim ve Demokratikleşme
BABACAN M. E., AKYOL M., TOPBAŞ H., ÇEKİÇ AKYOL A.
Turgut ÖzalUluslar Arası Ekonomi ve Siyaset Kongresi – II, Malatya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2012, ss.650-667
Kitap & Kitap Bölümleri
2023
2023Dijital Reklamcılık/ Online Dünyanın Yeni Trendleri
ÇEKİÇ AKYOL A.
Literatürk Academia, Konya, 2023
2022
2022Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları
Çekiç Akyol A. (Editör), Akyol M. (Editör)
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
2022
2022Siyasal İletişim Bağlamında TikTok Kullanımı: Belediye Başkanları Örneği
AKYOL M., Yıldırım Ş., ÇEKİÇ AKYOL A.
Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Akyol Çekiç Ayça, Akyol Mevlüt, Editör, nobel, Ankara, ss.259-287, 2022
2022
2022TOPLUMSAL FAYDANIN İNŞASINDA SOSYAL PAZARLAMA UYGULAMALARI: TV VE İNTERNET REKLAMLARI ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ
Bal M. A., ÇEKİÇ AKYOL A.
Sosyal Medya ve İletişim Çalışmaları, Erdoğan, Eda Balkaş; Akbulut, Nesrin Tan; Akkaya, Duygu Talih, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.38-74, 2022
2022
2022SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞININ AKADEMİK ERTELEME DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Türkmen G. N., ÇEKİÇ AKYOL A.
İletişim Bilimlerinde Güncel Araştırmalar-2, Yüksel, Erkan ; Paksoy, Alaaddin F.; Cingi, Can Cemal; Süllü Durul, Simge, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.119-140, 2022
2021
2021Reklamlarda Kültürel Kodların Sunumu
ÇEKİÇ AKYOL A.
Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Dr. Öğr. Üyesi Pınar Güner KOÇAK, Editör, Literatürk, Konya, ss.85-114, 2021
2021
2021KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMCILIK
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.161-183, 2021
2021
2021Mobil Reklamcılık
AKYOL M., ÇEKİÇ AKYOL A.
Reklamcılığın Evrimi Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda , Akbulut Nesrin Tan , AkkayaDuygu Talih, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.317-340, 2021
2020
2020Sözlü İletişimde Mesaj Tasarımı
ÇEKİÇ AKYOL A.
Sözlü İletişim ve Hitabet, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.46-67, 2020
2020
2020PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE GÜVENLİ BİR YOL:PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
ÇEKİÇ AKYOL A.
TEORİ VE PRATİKTE HALKLA İLİŞKİLER YENİDEN, LEVENT ÖZKOÇAK, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.199-226, 2020
2020
2020SOSYAL MEDYADA KİŞİSEL MARKALAŞMA: “NUSRET” ve “CZN BURAK”ÖRNEKLERİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ
BABACAN Z., ÇEKİÇ AKYOL A.
DİJİTALLEŞEN EVRENDEN DEĞİŞEN DÜNYAYA, REZAL KOÇ, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.71-89, 2020
2020
2020Sözlü İletişim ve Retorik
ÇEKİÇ AKYOL A.
Sözlü İletişim ve Hitabet, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.127-148, 2020
2020
2020Sözlü İletişim ve Dil
ÇEKİÇ AKYOL A.
Sözlü İletişim ve Hitabet, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.106-126, 2020
2020
2020Sözlü İletişim Kavramı ve Süreci
ÇEKİÇ AKYOL A.
SÖzlü İletişim ve Hitabet Sanatı, Prof. Dr. Ümit Arklan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.4-24, 2020
2020
2020Yeni Nesil Pazarlama Stratejisi: FenomenPazarlaması (Influencer Marketıng)
YAĞCİ S., ÇEKİÇ AKYOL A.
SİNEMA VE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI, BEYLER YETKİNER, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, ss.75-96, 2020
2020
2020Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi
ÇEKİÇ AKYOL A.
Kurumsal İletişimin El kitabı, Zekiye Tamer Gencer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.7-35, 2020
2019
2019I. ULUSLARARASI İLETİŞİM VE YÖNETİM BİLİMLERİ KONGRESİ BİLDİRİ TAM METİN KİTABI
Çekiç Akyol A. (Editör)
İnönü Üniversitesi, Malatya, 2019
2017
2017Financial Public Relations Applications done ViaInternet in Turkey: Content Analysis on Trade Banksthat are Members of the Istanbul Stock Exchange
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
Practice Fields in Public Relations : A Turkey Panorama, Ümit ARKLAN, Editör, Peter Lang GmbH Internationaler Verlag der Wissenschaften, Frankfurt, ss.411-435, 2017
2016
2016Etkinlik Stratejileri
ÇEKİÇ AKYOL A.
Halkla İlişkiler Kampanya Analizi, Jale Balaban Salı, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.106-125, 2016
2015
2015Diyet Ürün Reklamlarında Kadın Temsili: Facebook Üzerine Bir İnceleme
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KURUCA Y.
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖZGÜR, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayını 134, Sakarya, ss.381-404, 2015
2015
2015Türk Sinemasında Sanat Filmi ve Popüler Film Ayrımında Ürün YerleştirmeUygulamasının İncelenmesi
ÇEKİÇ AKYOL A.
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI 2015, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖZGÜR, Prof. Dr. Aytekin İŞMAN, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayını 134, Sakarya, ss.127-143, 2015
2012
2012Reklam Araştırmalarında Metinsel Analiz Yöntemi ile Anlamların İnşası ve Yapıbozumu
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M.
İletişim Bilimlerinde Araştırma Yöntemleri Görsel Metin Çözümleme, Özlem Güllüoğlu, Editör, Ütopya Yayınları, Ankara, ss.234-267, 2012
2007
2007İLKÖĞRETİMMEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİÖĞRETMEN EL KİTABI
ARIK M. B., ÇAĞAN K., DAMLAPINAR Z., ÖZSOY A., AYDIN H., DÖNMEZ İ. H., et al.
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Ankara, 2007
Ansiklopedide Bölümler
Desteklenen Projeler
2012 - 2012
2012 - 2012SODES Sözlü Güç Güçlü Söz
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
ÇEKİÇ AKYOL A.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyorİnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyorİnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Danışma Kurul Üyesi
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyorİnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Bilim Kurulu Üyeliği
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam Ediyorİnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
2020 - 2020
2020 - 2020İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Özel Sayı Editörü
Bilimsel Hakemlikler
Eylül 2022
Eylül 2022Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022Türkiye İletişim araştırmaları dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022elektronik Cumhuriyet İletişim dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2021
Eylül 2021SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2021
Mayıs 2021OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2021
Nisan 2021İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2020
Nisan 2020TRT Akademi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2020
Ocak 2020SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2019
Aralık 2019Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2019
Ekim 2019Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi Communicata
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2019
Eylül 2019Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2019
Temmuz 2019JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2019
Mayıs 2019İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2018
Ağustos 2018Communicata
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2018
Temmuz 2018Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018