Eğitim Bilgileri
2014 - 2018
2014 - 2018Doktora
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık , Türkiye
2012 - 2014
2012 - 2014Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri , Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Ankara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım , Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
Kriz İletişiminde Duygular, Satın Alma Niyeti ve Kültür: Kriz Türleri ve Tepki Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Abd
2014
2014Yüksek Lisans
Yeşil Reklam Uygulamaları: Televizyon ve Dergi Reklamları Üzerine Bir Analiz
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
İnönü Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Reklamcılık I
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri
İnternet Reklamcılığı
Medya Planlaması
İnternet Reklamcılığı
Halkla İlişkilerde Kriz Yönetimi
İletişim Sosyolojisi
Kurumsal Kimlik
Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler
Sosyal Medya
Reklam Tanıtım ve Film Yapımı
Reklam Yazarlığı
Sosyal Medya
Sağlık Kurumlarında Halkla İlişkiler
Halkla İlişkilerde Kriz Yönetimi
Sosyal Medya ve Dijital Uygulamalar
Makaleler
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (6)
2025
20251. Sosyal Medya Tükenmişliği ile Bilinçli Farkındalık (Mindfulness) Başa Çıkma Becerileri Arasındaki İlişki
KILINÇ Ö., YILMAZ N., ÇALIŞKAN S.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1148-1176, 2025 (TRDizin)
2024
20242. Dizi İzleme Motivasyonlarının Bireylerin Mutluluklarıyla İlişkisi Üzerine Nicel Bir Değerlendirme
KILINÇ Ö., ÇALIŞKAN S.
Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online)
, cilt.17, sa.3, ss.462-481, 2024 (TRDizin)
2024
20243. Online Marka Savunuculuğu ve Beş Büyük Kişilik Özelliği Üzerine Nicel Bir Araştırma
YILMAZ N., KILINÇ Ö.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.37, ss.445-465, 2024 (TRDizin)
2024
20244. Özel Gün Reklamlarında Hikâye Anlatıcılığı
ÖZKALALI E., KILINÇ Ö.
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.25-46, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20235. KİŞİSEL HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA BENLİK SUNUMU: ÜNLÜLERİN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ
ARICI A., KILINÇ Ö.
ÖNERİ
, cilt.18, sa.60, ss.396-425, 2023 (TRDizin)
2022
20226. Çevrim İçi Şikâyetler Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yılmaz N., Kılınç Ö., Kocabaş O.
Intermedia International e-Journal
, cilt.9, sa.17, ss.391-410, 2022 (TRDizin)
2022
20227. Sağlık İletişimi Kampanyaları: Obezite Temalı Kampanya Afişlerinin Göstergebilimsel Çözümlemesi
ARICI A., KILINÇ Ö.
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, sa.38, ss.23-44, 2022 (TRDizin)
2021
20218. Video Oyunlarında Şiddetin Sunumu Üzerine Bir Araştırma
Arıcı A., Kılınç Ö.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , sa.54, ss.162-187, 2021 (TRDizin)
2020
20209. Sosyal Ağlarda Büyük Veri: Teknoloji Markaları Üzerine Bir Araştırma
KILINÇ Ö., ARICI A.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.58, ss.201-240, 2020 (ESCI, TRDizin)
2020
202010. Corporate Narrative in Annual Reports A Discourse Analysis of CEO Letters
KILINÇ Ö., ARICI A.
ILEF DERGISI
, cilt.7, sa.1, ss.167-194, 2020 (ESCI, TRDizin)
2020
202011. Kriz İletişiminde Duygular ve Kültür: Karma Bir Araştırma
KILINÇ Ö., BAYÇU S.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.22, sa.1, ss.73-103, 2020 (TRDizin)
2020
202012. Halkla İlişkilerin Gazetelerde Sunumuna Yönelik Bir Analiz
KILINÇ Ö.
Erciyes İletişim Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.261-278, 2020 (TRDizin)
2019
201913. Halkla İlişkiler Bağlamında İlişki Sürdürme Stratejileri: Yatırımcı İlişkilerinde Web Siteleri Üzerine Bir Analiz
KILINÇ Ö., AKYOL M.
Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.656-679, 2019 (TRDizin)
2019
201914. Halkla İlişkiler Kampanyalarında Ödüller: IPRA Altın Küre Ödülleri Üzerine Bir Analiz
KILINÇ Ö.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , sa.48, ss.478-495, 2019 (TRDizin)
2019
201915. Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve Halkla İlişkiler Kampanyaları
Arıcı A., KILINÇ Ö., Bayçu S.
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi , cilt.30, ss.91-115, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201916. Reklamlarda Kokunun Sunumu: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme
KILINÇ Ö., Bayçu S.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi , sa.4, ss.41-65, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201917. Toplumsal Rollerdeki Çatışmanın Televizyon Reklamlarında Kullanımı: Gelin-Kaynana Çatışmasının Reklamlardaki Sunumu Üzerine Bir Değerlendirme
ÇEKİÇ AKYOL A., AKYOL M., KILINÇ Ö.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.131-154, 2019 (TRDizin)
2018
201818. Online Basın Bültenlerinde Halkla İlişkiler Mesaj Stratejileri: Türkiye’nin En Sevilen Markalarının Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme
Kılınç Ö., Arıcı A., Bayçu S.
Intermedia International E-Journal , cilt.5, sa.9, ss.184-196, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201819. İkna Teorileri Çerçevesinde Yapı Reklamlarının Analizi
ARICI A., KILINÇ Ö.
Erciyes İletişim Dergisi , cilt.5, sa.4, ss.535-555, 2018 (TRDizin)
2018
201820. Kurumsal İletişim İş İlanları Üzerine Bir Değerlendirme
KILINÇ Ö., AKYOL M.
İNİF E-DERGİ , cilt.3, sa.1, ss.65-82, 2018 (TRDizin)
2018
201821. Halkla İlişkiler Uygulayıcıları ve Gazeteciler Arasındaki İlişki: Uygulayıcılar Üzerine Bir Araştırma
KILINÇ Ö., BAYÇU S.
Global Media Journal Turkish Edition , cilt.8, sa.16, ss.240-255, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201722. Analysis of Volkswagen Emission Crisis in the Context of Crisis Response Strategies and Newspapers Framing
BAYÇU S., KILINÇ Ö.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , sa.45, ss.45-66, 2017 (TRDizin)
2016
201623. The Representation of Aging in Television Series
Kilinc O., Uztug F.
TURKISH JOURNAL OF SOCIOLOGY-SOSYOLOJI DERGISI
, cilt.36, sa.2, ss.502-506, 2016 (ESCI, TRDizin)
2015
201524. Reklamlarda Erkeklik: GQ ve Men’s Health Dergilerindeki Reklamların Eleştirel Bir Okuması
KILINÇ Ö.
E-Journal of Yaşar University , cilt.10, sa.37, 2015 (TRDizin)
2014
201425. A Review of Turkey’s “New Metropolitan Municipality Law” In Terms of The Subsidiarity Principle
NALCI ARIBAŞ N., KARATEPE S., KILINÇ Ö.
Humanities and Social Sciences Review , cilt.3, sa.3, ss.173-180, 2014 (Hakemsiz Dergi)
2014
201426. INTERNET AND HALAL TOURISM MARKETING
Akyol M., Kılınç Ö.
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.9, sa.8, ss.171-186, 2014 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Stalklama Davranışlarında Narsistik Yansımalar: “Baby Reindeer” Dizi İncelemesi
ÇALIŞKAN S., KILINÇ Ö.
II. Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 26 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Dizilerde Ürün Yerleştirmeye Yönelik Bir Değerlendirme
KILINÇ Ö., ÇALIŞKAN S.
II. Uluslararası Sanat ve Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 26 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. YouTube Reklamlarına Yönelik Tutum
KILINÇ Ö., ÇALIŞKAN S.
4. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2024
20244. Kohut'un Kendilik Psikolojisi Penceresinden Yapay Zekâ-İnsan İlişkisine Bir Bakış: "Her" Filmi İncelemesi
ÇALIŞKAN S., KILINÇ Ö.
4. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2023
20235. Effie Altın Kategorisinde Ödül Kazanan Markaların Reklamlarına Yönelik YouTube Yorumları
Yılmaz N., KILINÇ Ö.
2. Uluslararası Kültür Sanat ve İletişim Sempozyumu, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2023, ss.60-61, (Özet Bildiri)
2023
20236. Halkla İlişkiler Çerçevesinde Sosyal Girişimcilik Uygulamaları
KILINÇ Ö.
Entrepreneurship in a Globalized World Congress 2023, Türkiye, 09 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2023
20237. Halkla İlişkiler Ajanslarının Twitter Kullanımları
KILINÇ Ö.
3. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2022
20228. Giyim Markalarının Facebook İçerik Stratejileri Üzerine Bir Değerlendirme
ÖNAL U. E., KILINÇ Ö.
Yeni Yüzyıl’da İletişim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2021
20219. Online Satın Alma Üzerine Bir Araştırma
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö., AKYOL M.
18th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202110. Kriz İletişimi Makalelerine Yönelik Bir Değerlendirme
Kılınç Ö.
8. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, 26 - 28 Mayıs 2021, ss.132, (Özet Bildiri)
2020
202011. Halkla İlişkiler Uygulayıcıları ve Sosyal Medya
Kılınç Ö.
7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Ekim 2020, ss.406-415, (Tam Metin Bildiri)
2020
202012. Türkiye’nin En Değerli Markalarının Kurumsal İletişim Stratejileri
Kılınç Ö.
17th International Communication in the Millennium Symposium, 5 - 06 Kasım 2020, ss.141-150, (Tam Metin Bildiri)
2020
202013. Sağlık İletişiminde Ünlüler
Kılınç Ö.
2. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 26 - 28 Ekim 2020, ss.145-147, (Özet Bildiri)
2019
201914. Kurumsal Sosyal Medya İçeriklerinin Kullanım Biçimleri: Katkı ve Tüketim Boyutuna Yönelik Bir Araştırma
KILINÇ Ö.
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1527-1538, (Tam Metin Bildiri)
2019
201915. Halkla İlişkilerde Yaratıcı Öz-Yeterlik ve İş Tatmini: Uygulayıcılara Yönelik Bir Değerlendirme
BAYÇU S., KILINÇ Ö.
1. Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1308-1317, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. Kurumların Yıllık Raporlarında Sosyal Sorumluluk Açıklamaları: Sektörel Bir Analiz
KILINÇ Ö., AKYOL M.
Atlas I. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201817. Halkla İlişkiler Bağlamında İlişki Sürdürme Stratejileri: Yatırımcı İlişkilerinde Web Siteleri Üzerine Bir Analiz
KILINÇ Ö., AKYOL M.
Atlas I. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 19 - 21 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201818. Kurumsal İletişim İş İlanları Üzerine Bir İçerik Analizi
KILINÇ Ö., AKYOL M.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201819. Sanat Müzelerinde Online Medya İlişkileri: Müzelerin Basın Bültenleri Üzerine Bir Değerlendirme
KILINÇ Ö.
II. Uluslararası Sanat ve Estetik Sempozyumu ve Sergisi, 19 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201820. Yeni Medya Çağında İlişki İnşası: Sanal Gerçeklik Teknolojisi ve PR Kampanyaları
ARICI A., BAYÇU S., KILINÇ Ö.
Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Konferansı, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2016
201621. Başkanlık düellosunda kinesics yarış Clinton vs Trump
ARICI A., KILINÇ Ö.
Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi INES, 3 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
2014
201422. Greenwashing Deceptive Green Advertising Practices
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.
International Symposium “Communication in the Millenium” in corporation with University of Texas at Austin (USA), Anadolu University (Turkey), Istanbul University (Turkey). ESKİŞEHİR, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
2013
201323. HALAL TOURISM
AKYOL M., KILINÇ Ö.
Conference of the International Journal Of Arts & Sciences, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, cilt.7, ss.183, (Özet Bildiri)
2013
201324. A Review of Turkey's New Metropolitan Municipality Law in Terms of Subsidiarity Principle
NALCI ARIBAŞ N., KARATEPE S., KILINÇ Ö.
International Journal of Arts and Sciences Conference, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, ss.173-180, (Tam Metin Bildiri)
2013
201325. Environmental Claims in Magazine Advertisements: A Content Analysis of EKO IQ Magazine
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.
International Journal of Arts and Sciences, Roma, İtalya, 22 - 25 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. The Relationship Between Selfie- Taking, Social Appearance Anxiety, and Online Self- Presentation
KILINÇ Ö., ARICI A., ÇALIŞKAN S.
Societal Approaches to AI, Psychology, and Digital Culture, AKMEŞE ZUHAL, ERDEM SERHAT, Editör, IGI Global, ss.271-302, 2025
2024
20242. İkna Edici İletişimde Yazarlık
KILINÇ Ö.
Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.3-23, 2024
2024
20243. Diyalojik halkla ilişkiler çerçevesinde güven ve etkileşim kavramları
KILINÇ Ö.
İletişim ve medya çalışmaları II, ÇALIŞKAN SADIK, AYCAN ERSİN, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.35-65, 2024
2024
20244. Halkla İlişkiler Yazarlığında Haber Yazma Süreci
KILINÇ Ö.
Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.45-67, 2024
2024
20245. Yaratıcı Yazarlık ve Yazım Süreci
KILINÇ Ö.
Halkla İlişkiler Yazarlığı, BAYÇU SEVİL, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.25-43, 2024
2023
20236. Kişilerarası İletişimde Emoji Kullanımı
KILINÇ Ö.
İletişim Çalışmaları Perspektifinden Medya, Kültür ve Dijitalleşme, Şener, Ç. B., Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.55-68, 2023
2023
20237. Teknolojik Determinizm: Halkla İlişkiler Çerçevesinde Yapay Zekâ ve Metaverse
YATKIN A., KILINÇ Ö.
Teknolojik Determinizm: Geleceğe Bakış ve Çok Boyutlu Analiz, Demirel, E. T., Editör, Nobel, Ankara, ss.41-66, 2023
2023
20238. Sosyal Medya ve Dijital Okuryazarlık
KILINÇ Ö.
Sosyal Medya Yönetimi, Yıldız, Serdar, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.60-87, 2023
2023
20239. Halkla İlişkilerde Değerlendirme
KILINÇ Ö.
Halkla İlişkiler Yönetimi, Tokgöz, N., Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.187-216, 2023
2023
202310. İlişkisel Pazarlama ve Sosyal Medya
KILINÇ Ö.
Dijital Dönüşüm Sürecinde İletişim Çalışmaları, Yılmaz, N. ve Şener, Ç. B., Editör, Nobel, Ankara, ss.97-117, 2023
2023
202311. Sosyal Medya Etkileyenleri (Influencers) İtibarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü
ARICI A., KILINÇ Ö., BAYÇU S.
Dijitalleşen Medya ve İletişim Araştırmaları, Şener, Ç. B. ve Yılmaz, N., Editör, Nobel, Ankara, ss.61-85, 2023
2023
202312. Sosyal Medyada Halkla İlişkiler Yönetimi
KILINÇ Ö.
Sosyal Medya Uygulama Alanları, Uçar, H. ve Uğurhan, Y. Z., Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.140-181, 2023
2022
202213. Lüks Markaların Instagram Kullanımları
YILMAZ N., KILINÇ Ö.
Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmaları, Çekiç-Akyol Ayça ve Akyol Mevlüt, Editör, Nobel, Ankara, ss.123-145, 2022
2022
202214. Etkinlik Yönetiminde Sosyal Medya
KILINÇ Ö.
Dijitalleşme Bağlamında Birey, Toplum ve İletişim, Uğurhan, Y. Zafer Can, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.127-146, 2022
2022
202215. Halkla İlişkiler Teorileri ve Entelektüel Sermaye
KILINÇ Ö., BAYÇU S.
İletişim ve Medya Çalışmaları, Çalışkan Sadık ve Aycan Ersin, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.207-231, 2022
2021
202116. Media Visibility in the Context of Storytelling: Research on Star Wars
Bayçu S., Kılınç Ö.
The Light and Dark Sides of Star Wars, S. Serhat Serter, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.213-230, 2021
2021
202117. Geleneksel Halkla İlişkilerden Dijital Halkla İlişkilere Geçiş
KILINÇ Ö.
Dijital Halkla İlişkiler, Bayçu, Sevil, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.37-57, 2021
2021
202118. Kurumsal İletişim Açısından İtibar Yönetimi
Kılınç Ö.
Kurumsal İletişim Araştırmaları, L. Özkoçak, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.207-241, 2021
2021
202119. Pandemi Döneminde Risk İletişimi: Dünya Sağlık Örgütünün Basın Bültenlerine Yönelik Bir Değerlendirme
Kılınç Ö.
Pandemi Döneminde İletişim Çalışmaları , M. Akyol,B. Öztürk, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-26, 2021
2021
202120. Dijitalleşme ve Sosyal Medya
KILINÇ Ö.
Dijital Halkla İlişkiler, Bayçu, Sevil, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.85-107, 2021
2021
202121. Görsel Kültür ve Halkla İlişkiler Araçları Tasarımı
KILINÇ Ö.
Kültür Odaklı Halkla İlişkiler ve Reklam, Güner-Koçak, Pınar, Editör, LİTERATÜRK, ss.115-138, 2021
2021
202122. Halkla İlişkiler Uygulama Alanlarında Dijitalleşme
KILINÇ Ö.
Dijital Halkla İlişkiler, Bayçu, Sevil, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Eskişehir, ss.193-211, 2021
2020
202023. Finansal Hizmetlerde Dijitalleşen Müşteri İlişkileri Yönetimi
Kılınç Ö.
Pazarlama İletişimi ve Finansal Hizmetlerde Dijitalleşme, İ. Alkara, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.53-85, 2020
2020
202024. Halkla İlişkilerde Sorun Yönetimi
KILINÇ Ö.
Teori ve Pratikte Halkla İlişkiler: Yeniden, Özkoçak, L. , Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.111-147, 2020
2020
202025. Sağlık Kurumlarında Dijital Halkla İlişkiler: Özel Hastanelerin Sosyal Ağ Kullanımı
KILINÇ Ö.
Dijital Düzlemde İletişim, Koç, R., Editör, Eğitim Yayınevi, ss.125-152, 2020
2020
202026. Kurumsal İletişimde İmaj Yönetimi
KILINÇ Ö.
Kurumsal İletişimin El Kitabı, Zekiye Tamer Gencer, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.259-296, 2020
2019
201927. Halkla İlişkilerde Deneysel Araştırma Tasarımı
KILINÇ Ö.
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, Şener, G. ve Yıldız, S., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.221-236, 2019
2017
201728. Hangi Gazete? Hangi Sayfa? Halkla İlişkiler ve Gazetecilik İlişkisi Açısından Kurumların Medyadaki Yansımaları
BAYÇU S., KILINÇ Ö., YILDIZ S., ÖZAYDEMİR N., ARICI A., TOPAL M.
Nobel Yayınevi, 2017
2015
201529. Türkiye’de Yeşil Reklam Uygulamaları
ÇEKİÇ AKYOL A., KILINÇ Ö.
LİTERATÜRK, Konya, 2015
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024Eskişehir'de Faaliyet Gösteren Markaların Sponsorluk Algıları ve İlişkileri Üzerine Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Bayçu S.(Yürütücü), Arıcı A., Kılınç Ö.